کاشانی: راهی جز تحمل سختی ها نداریم/ اخلاق را فداى نتیجه نمی کنیم

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۵:۰۰:۵۸
کد خبر: ۲۶۹۳۴۶
کاشانی: راهی جز تحمل سختی ها نداریم/ اخلاق را فداى نتیجه نمی کنیم
مدیر تیم فوتبال امید گفت: اعتراض تند به داور و پرخاش به بازیکن حریف در تیم امید جایى ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حبیب کاشانى مدیر تیم ملی المپیک بعد از پایانبازى باکویت در رختکن تیم ملى امید حاضر شد و دقایقى براى کادر فنى و بازیکنان اینتیم صحبت کرد.

 

مدیر تیم امید ایران گفت: قبل از هرچیز لازم مى دانم به عنوان مدیر تیماز عبدالله زاده بخاطر مشکلى که در ورود به کویت برایش ایجاد شد عذر خواهى کنم.

 

کاشانى ضمن تبریک برد مقابل کویت گفت: اگر مى خواهید به المپیک صعود کنیدباید المپیکى فکر و عمل کنید. شب با رویاى المپیک بخوابید و بیدار شوید. باید بدانیددر صورت موفقیت در مرحله اول مسابقات مقدماتى المپیک در فروردین ٩٤ تازه ٣٠ درصد راهرا طى مى کنیم و ٧٠ درصد راه براى مرحله نهایى که تیم هاى بزرگ آسیا مثل ژاپن و استرالیاانتظار ما را می کشند باقی می ماند.

 

وى با اشاره به اهمیت مباحث رفتارى و اخلاقى در تیم المپیک تاکید کرد:تیمىکه در رأس خاکپور و مایلى کهن را دارد انتظار از آن در بُعد اخلاقى بالاست و هیچ وقتنمى تواند اخلاق را فداى نتیجه کند. اعتراض تند به داور و پرخاش به بازیکن حریف درتیم امید جایى ندارد.

 

کاشانى همچنین با توجه به مشکلات مالى در فدراسیون فوتبال گفت:متاسفانهدر شرایط فعلى فدراسیون وضعیت مالى خوبى ندارد به نحوى که قادر به پرداخت هزینه١٣٠ میلیونى اردوى کیش و هزینه هاى مازاد بر تعهد فدراسیون کویت در این اردو،  مثل پول توجیبى و اسکان نفرات بیشتر از٣٥   نفر نبود. خدارو شکر با کمک هاى دوستداران صعودبه المپیک توانستیم هزینه ها را پرداخت کنیم. رفع مشکلات مالی و لجستیکى در بیرون زمینبا من است و جنگیدن داخل زمین هم باشماست.

 

او در ادامه گفت: پس از بازگشت به تهران دو روزى در کنار خانواده هایتانتجدید روحیه کنید و از ٢٤ یا ٢٥ اسفند دوباره در کنار هم هستیم و سال را باهم تحویلمى کنیم. باید آرزوى المپیکى شدن ایران را بر آورده کنیم و این مهم راهى جز تحمل سختىها و مشکلات ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز