برای مدیرعامل نفت متاسفم

خوردبین: نمی دانم چرا فغانی اینگونه قضاوت کرد/آقایان پاسخگو باشند پرسپولیس را نابود کردند

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۰:۵۵
کد خبر: ۲۶۹۴۲۶
خوردبین: نمی دانم چرا فغانی اینگونه قضاوت کرد/آقایان پاسخگو باشند پرسپولیس را نابود کردند
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحبت های مدیر عامل نفت مسجد سلیمان گفت: برای مدیر عامل یک تیم لیگ برتری که چنین اظهار نظری می کند متاسفم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته سوم لیگ برتر تیم پرسپولیس در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار حواشی بسیار زیادی در بر داشت. 

 محمود خوردبین در تمرین عصر امروز جمعه سرخپوشان در جمع حبرنگاران درباره صحبت های مدیر عامل نفت مسجد سلیمان مبنی بر اینکه بدن بازیکنان نفت محکم بود و پرسپولیسی ها فکر کردند به آهن برخورد کرده اند، گفت: متاسفم که مدیر‌عامل یک باشگاه لیگ برتری چنین اظهاراتی را بیان می کند. دوربین‌های تلویزیونی دیدند به سوی ما آهن پرتاب کردند. آهن‌های روی زمین هم از بدن بازیکنان آن‌ها افتاده بود؟ دست آقای رضاییان با این اظهار‌نظرش درد نکند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا تا‌کنون شکایتی به کمیته انضباطی یا سازمان لیگ داشته اند گفت: در حال تنطیم این شکایت هستیم تا آن را به مراجع ذی ربط ارائه دهیم. آن‌ها ما را به زور به مسجد سلیمان فرستادند در حالی که ما می خواستیم این دیدار به تعویق بیفتد. آقایان خوشحال باشند که باعث شدند ما گابریل را به دلیل مصدومیت در دیدار با النصر عربستان نداریم. امروز گابریل جمجمه خود را به دست جراحان سپرد.

وی ادامه داد: ناظر بازی مهدی انوری بود که تمام اتفاقات را دیده بود و وقتی به رییس پلیس این اتفاقات را گزارش دادند او گفت که از دست ما کاری بر نمی آید.

خوردبین با اظهار تعجب نسبت به اینکه داور مسابقه با دیدن اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ می داد هیچ گونه توقفی در بازی نداد، گفت: من نمی‌دانم چرا فغانی که بهترین داور ایران است برای یک لحظه هم بازی را قطع نکرد؟

سرپرست پرسپولیس درباره اینکه چرا در این شرایط حاضر به بازی شدید؟ گفت: ما نمی خواستیم به آنجا برویم و بازی کنیم ولی سازمان لیگ اجبار کرد که باید برویم و کاری از دستمان بر نمی آمد. من از اتفاقات این دیدار متاسفم و در طول 90 دقیقه هواداران نفت مسجد سلیمان با بلندگو به بازیکنان ما ناسزا می‌گفتند. نارنجک‌های زیادی به زمین مسابقه پرتاب شد که یکی به پای عالیشاه خورد و تمرکز او را به هم زد. همین اتفاقات باعث شد که بازیکنان ما تمرکز لازم را برای ادامه مسابقه نداشته باشند.

وی درباره بازی هفته آینده این تیم با النصر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مشخص است که بازی با النصر برای مسئولان فوتبال هیچ اهمیتی ندارد. که اگر اهمیت داشت این بازی را به تعویق می انداختند. حالا هم که می بینید یکی از بازیکنان کلیدی تیممان که گابریل است را ازدست دادیم و او با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. فکر نمی کنم در بازی با النصر او را داشته باشیم.

خوردبین در رابطه با مصدومیت بابک حاتمی از ناحیه انگشت پا گفت: آسیب دیدگی او جزئی است و مشکلی برای دیدار با النصر ندارد.

سرپرست پرسپولیس در پایان در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد که تاج و حسن زاده در سکوت خبری به سر می برند خاطر نشان کرد: این را از آقایان بپرسید که چرا جوابگو نیستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز