وحید هاشمیان در گفت‌وگو با برنا

امثال دایی در سیستم مدیریتی فوتبال ایران ناکام می‌مانند

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۲۵:۰۰
کد خبر: ۳۴۰۳۷
امثال دایی در سیستم مدیریتی فوتبال ایران ناکام می‌مانند
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما هنوز برای کسب جام شانس دارد و به همین دلیل همچنان تلاش می‌کنیم.
وحید هاشمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: این درست که پرسپولیس در لیگ برتر به بخشی از اهداف خود نرسیده، ولی تیم ما برای قرار گرفتن در بین سه تیم بالای جدول هنوز شانس دارد و از آنجایی‌که نامش پرسپولیس است و میلیون ها تماشاگر خونگرم و صمیمی دارد، جایگاهش در پایین فصل جاری لیگ برتر بهبود خواهد یافت.

وی افزود: فصل جاری برای پرسپولیس تمام نشده و تیم ما با انجام چند بازی می تواند در جام حذفی قهرمان شود و دستش از جام کوتاه نماند. پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی شرایط بسیار مناسبی دارد و نباید نسبت به آینده بدبین باشیم. به نظر من پرسپولیس در لیگ برتر می تواند تعیین کننده باشد و حتی با کسب نتایج مناسب شرایط تیم های بالای جدول را بهم بریزد؛ زیرا از این پس برابر مدعیان قهرمانی به میدان می رود.

هاشمیان در خصوص عملکرد علی دایی عنوان کرد: دایی چهار سال است که مربی شده و از نظر آماری نیز عملکرد خوبی داشته است. او یکبار با تیم سایپا قهرمان لیگ برتر شده و با پرسپولیس نیز موفق شد جام حذفی را تصاحب کند. فکر نکنم دایی در مدت چهار سال مربیگری عملکرد بدی داشته باشد.

مهاجم سرخپوشان در پایان با انتقاد از سیستم فوتبال ایران گفت: همه این روزها توپ را به زمین امثال علی دایی می اندازند و وقتی تیم ها نتیجه نمی گیرند، مربیان را بعنوان مقصر معرفی می کنند، در حالی که این سیستم غلط فوتبال ایران است که امثال دایی نمی توانند در آن موفق شوند و و موفقیت هایشان را تکرار کنند. شاید سیستم مدیریتی فوتبال ایران اشکال دارد که امثال دایی ناکام می مانند. دایی با همان قهرمانی در اولین فصل مربیگری خود نشان داد که به کارش علاقه دارد و بلد است تیمش را قهرمان کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز