به بهانه تمایل به تیمداری ˝آقای عابر بانک˝ در تبریز

آقای هدایتی! طرفداران تراکتور ˝عشقباز˝ هستند نه ˝پول دوست˝

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۶:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۶۳
آقای هدایتی! طرفداران تراکتور ˝عشقباز˝ هستند نه ˝پول دوست˝
به زعم ما، حسین هدایتی با ابراز تمایل جهت تیمداری در تراکتور سازی، به کاهدان زده است.
سرویس ورزشی برنا

اگر مالک متمول باشگاه استیل آذین در کنار علاقه شدیدی که به حضور در عرصه فوتبال دارد، از شم بالایی در این رشته ورزشی برخوردار بود، همان سالی که تیمش با ستاره های گران نتوانست حتی به لیگ برتر صعود کند، به این نتیجه می رسید که پول خرج کردن تنها یکی از مولفه های تیمداری است و با صرف هزینه های سرسام آور نمی توان موفقیت و قهرمانی را خرید!

به همین خاطر وقتی سال قبل ترکیب تیم استیل آذین مشخص شد، آنهایی که دستی بر آتش فوتبال داشتند، پیش بینی کردند که در آینده ای نزدیک وضعیت تیم یاد شده در لیگ برتر بغرنج خواهد شد.

البته این ادعا به زودی رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت و هدایتی متوجه شد که با خریدهای متعددی که برخی از آنها به جای کارساز بودن به بلایی خانمان سوز دچار شدند، نه تنها استیل آذین داعیه قهرمانی ندارد، بلکه به زنگ تفریح تیم های دیگر مبدل شده است!

جذب بازیکنان نامدار و ترافیک آنها در یک یا چند پست، ضعف مفرط درون دروازه و خط دفاع، تداخل برنامه تصمیم گیرندگان استیل آذین و تغییرات دائم باعث شد تا تیمی که با خیال قهرمانی بسته شده بود، به حالی نزار دچار شود.

در مقابل این قضیه، تیم تراکتور سازی تبریز یکباره تبدیل به "پدیده لیگ برتر" شد و طرفداران بی شمار این تیم مردمی با حمایت همه جانبه از نمابنده خلف فوتبال آذربایجان شرقی، به مدد "اکسیر عشق" تراکتور را به یکی از قطب های فوتبال ایران مبدل ساختند.

با این تفاسیر ظاهرا حسین هدایتی هنوز پی به دلیل محبوبیت و موفقیت تیم تبریزی نبرده و خواستار تصاحب تراکتورسازی است.

چنین خواسته ای باعث به وجود آمدن شبهاتی می شود که آنها را برای حسن ختام این مطلب، می توان در قابل دو سوال مطرح کرد:

1-آقای هدایتی!مگر تراکتور سازی با این همه هوادار پر شور، از بی پولی در عذاب است که با تنها برگ برنده شما یعنی پول، بتوان مشکلاتش را برطرف کرد؟

2-آیا با سابقه ای که تیم های شما در فوتبال دارند و همیشه با وجود ستاره های بزرگ در مرداب شکست غوطه ور بوده اند، مردم تیم محبوب تراکتور سازی می توانند به مالک استیل آذینِ همیشه پر حاشیه اعتماد کنند؟!

نظر شما