شکایت باشگاه ملوان از یک گزارشگر

پورغلامی: این آقا فکر می‌کرد ما اسرائیلی هستیم!

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۸۴
پورغلامی: این آقا فکر می‌کرد ما اسرائیلی هستیم!
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: باشگاه ما از گوینده تلویزیونی تبریز در بازی دیروز به دلیل آنکه واقعیت ها را عنوان نکرد، شکایت خواهد کرد.

فرهاد پورغلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درباره شکست تیمش به شهرداری در تبریز اظهار داشت: بازی خوبی بود و اگر مساوی می شد، عادلانه تر بود. البته وزش باد بر روی کیفیت این دیدار تاثیر منفی گذاشته بود.

وی افزود: روی یک غفلت در آخرین دقایق گل دوم را خوردیم که می توان گفت حتی ناشی از عدم توجه به وظایف از سوی بازیکنان نیز باشد. شهرداری نیز انتحاری بازی کرد و این برد را به حریف تبریک می گویم.

سرمربی ملوان درباره اهانت هواداران تبریز به آنها و همچنین مرحوم سیروس قایقران گفت: نمی خواهم در این باره چیزی بگویم. دیروز اهانت و فحاشی زیادی به ما شد، اما گله ای ازمردم تبریز ندارم. ناراحت می شوم در این باره حرف بزنم. باید کاری کنیم که دو شهر انزلی و تبریز به یکدیگر وصل شوند. ما مربیان رفتنی هستیم و در نهایت مردم این دو شهر می مانند. پس بهتر است این موضوع در همین جا خاتمه پیدا کند. این فوتبال چنان قدرتی دارد که می تواند حتی دو کشور ترکیه و یونان را نیز به هم نزدیک کند. حالا ما که همگی از یک کشور هستیم.

پورغلامی از شکایت باشگاه متبوعش از گزارشگر بازی دیروز خبر داد و عنوان کرد: قرار است باشگاه ملوان از این گزارشگر شکایت کند. او فکر می کرد ما اسرائیل هستیم. این گوینده به راحتی از کنار سنگ اندازی به من و مربی تیم گذشت. فکر می کنم یک گزارشگر باید امانت دار باشد و واقعیت ها را منعکس کند که متاسفانه در بازی دیروز این گونه نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز