مقایسه آمار برنامه نود با آمار سایت پرسپولیس اشتباه است

کاشانی: مصاحبه بازیکن ما نامناسب بود/ نباید به حاشیه سازان فرصت دهیم

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۱:۰۰
کد خبر: ۳۶۴۵۴
کاشانی: مصاحبه بازیکن ما نامناسب بود/ نباید به حاشیه سازان فرصت دهیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: نباید به حاشیه سازان مجالی برای سوء استفاده بدهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حبیب کاشانی شب گذشته در جمع بازیکنان تیمش با اشاره به حاشیه‌های بوجود آمده برای پرسپولیس گفت: نباید اجازه اختلاف افکنی در مجموعه پرسپولیس را بدهیم و این مساله هوشیاری همه ما را می‌طلبد. باید یادمان باشد مغرور نشویم و خودمان به حاشیه سازان مجالی برای سوء استفاده ندهیم. ما از کنار هم بودن ضرر نمی‌کنیم اما کسانی هستند که از کنار هم بودن ما متضرر می‌شوند، بنابراین سعی می‌کنند ما را رو در روی یکدیگر قرار دهند.

کاشانی به بازی برابر استیل آذین نیز اشاره کرد و گفت: بازی سختی را در برابر این تیم پیش رو داریم. به طور کلی تیم‌های پایین جدول چیزی برای از دست دادن ندارند و انتحاری بازی می‌کنند. برای همین است که چنین تیم‌هایی به مراتب از تیم‌های بالای جدول خطرناک تر هستند و بازی در برابر آنها تمرکز و دقت ویژه‌ای می‌طلبد.

وی خاطرنشان کرد: آمارها در چند سال اخیر نشان می‌دهد پرسپولیس در برابر تیم های پایین جدول، عملکرد قابل قبولی نداشته است و این شاید به دست کم گرفتن حریفان و توجه نکردن به حساسیت بازی برای حریف بر‌ می‌گردد. ما با تمام توان به میدان می‌رویم و آن عملکردی که در برابر استقلال و ذوب آهن داشتیم را به نمایش می‌گذاریم.

کاشانی همچنین درباره حواشی بوجود آمده در خصوص نظرسنجی سایت پرسپولیس، گفت: جامعه آماری هر نظرسنجی متفاوت است و کاربران سایت پرسپولیس با تعداد و جامعه آماری مشخص و بر اساس وضعیت و شرایط تیم در مقطع مورد نظر، رای خود را دادند و مقایسه کردن این نظر سنجی با نظرسنجی‌های دیگر، صحیح نیست.

وی افزود: این اولین باری نبود که سایت باشگاه اقدام به نظر سنجی می‌کرد. در عین حال جامعه آماری یک برنامه تلویزیونی با دو میلیون شرکت کننده که 20 درصد شرکت کنندگان آن به پرسپولیس رای می‌دهند با جامعه آماری یک سایت متفاوت است و با در نظر گرفتن شرایط پیرامونی در زمان انجام نظرسنجی‌ها، می‌بینیم که اتفاق عجیبی رخ نداده است. در هر صورت باید به نظر هواداران احترام گذاشت.

سرپرست پرسپولیس با نامناسب خواندن مصاحبه یکی از بازیکنان که طی آن پیروزی در برابر ذوب آهن را به چهار درصد هوادارانی که به برد تیم رای داده بودند، تقدیم کرده بود، گفت: پیروزی‌ و موفقیت‌های ما متعلق به همه هوادارانمان است. هوادارانی که در هر شرایطی دلشان با تیم است و همیشه هم در عمل پشتیبان ما بوده‌اند.

لازم به ذکر است، محمد نوری پس از بازی با ذوب آهن حرف های فوق را مطرح کرده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز