فتح الله زاده در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد؛

آخرین وضعیت کمپ استقلال، آینده مظلومی و لیست خرید بازیکن

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۶:۴۸:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۴۸
آخرین وضعیت کمپ استقلال، آینده مظلومی و لیست خرید بازیکن
سرپرست باشگاه استقلال تهران از خرید 5 بازیکن جدید در فصل نقل و انتقالات خبر داد.

سرپرست باشگاه استقلال تهران، پیرامون آخرین وضعیت کمپ این باشگاه، برنامه های فصل آینده و اتفاقات این روزهای فوتبال کشور در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی برنا، شرکت کرد که متن آن را در زیر می خوانید:

علی فتح الله زاده به برنا گفت: ساخت کمپ استقلال طبق برنامه پیش می رود؛ بنده مجبور بودم در کنار حل مشکلات روزانه باشگاه، مبارزه با بی پولی ها، تلاش برای رفع بدهی ها و ... مراحل ساخت کمپ را نیز در نظر بگیرم؛ اما با این حال به حول و قوه الهی کارها خوب پیش رفت و همانطور که وعده داده بودیم، زمین فوتسال کمپ، به بهره برداری رسیده و همچنین ساختمان اداری و سردر مجموعه، ساخته شده است. ضمنا قرار است امروز بذر چمن کمپ استقلال براساس جدیدترین تکنولوژی کاشته شود و ان شاالله تیم فوتبال ما از خرداد ماه آینده، می تواند تمرینات خود را در این محل انجام دهد.

وی ادامه داد: برنامه های ما در فاز بعدی شامل ساخت هتل 5 ستاره، رستوران، مرکز تجاری، استخر و سونا، پارکینگ و سالن های جشن خواهد بود. ضمنا طبق وعده ای که تربیت بدنی استان تهران و آقای افتخاری داده است، به زودی سکوهای این کمپ برای استقرار تماشاگران احداث خواهد شد.

سرپرست استقلال در ادامه به بحث تمدید قراداد پرویز مظلومی و دستیارانش اشاره کرد و گفت: مشکلی وجود ندارد؛ ما با کادر فنی قرارداد 2 ساله داریم و طبق همان قرارداد جلو می رویم و ضمنا در تلاشیم تا تیم را از نظر بازیکن تقویت کنیم.

وی افزود: خوشحالیم که با وجود مشکلات عدیده در ابتدای فصل امروز استقلال جایگاه خوبی دارد و در 3 جام در زمره مدعیان به حساب می آید.

فتح الله زاده اضافه کرد: روزی که ما به استقلال آمدیم، فرصت کافی برای جذب بازیکن نداشتیم و حتی در انتخاب بازیکنان خارجی دستمان باز نبود، به طوری که مجبور بودیم از روی سی دی بازیکن بخریم؛ حتی یک بازیکن خارجی ساعت 10 صبح به ایران رسید و چون ما تا ساعت 12 بیشتر فرصت برای نقل و انتقالات نداشتیم، او را جذب کردیم؛ اما این فصل برای جذب بازیکنان خارجی برنامه ریزی دقیق تری داشته ایم و 3 بازیکن خوب را گلچین کرده ایم تا به زودی مقدمات جذب‌شان را فراهم نماییم.

سرپرست استقلال در باره لیست خرید و فروش تیمش، گفت: ما قصد نداریم تغییرات زیادی در تیم داشته باشیم. چرا که مجموعه خوبی را در اختیار داریم؛ نهایتا در این فصل پنج خرید خواهیم داشت که شامل 3 بازیکن خارجی و 2 بازیکن داخلی خواهد بود.

فتح الله زاده ادامه داد: به قهرمانی استقلال در لیگ امیدوارم؛ اما تا این لحظه، نه بنده و نه کادر فنی به هواداران قول قهرمانی نداده‌ایم؛ اما این مسأله به این معنا نیست که ناامید هستیم.

وی با اشاره به کم تعداد بودن تماشاگران و استقبال اندک آنها از بازی های استقلال گفت: در نیم فصل اول اگر تیم ما با تمام مشکلاتش به نتایج خوبی رسید، این مهم حاصل نشد، مگر با حمایت هوادارانمان، امروز نیز از هوادارانمان انتظار داریم که با توجه به شرایط حساس لیگ و ضمنا شرایط خوب آب و هوایی در ورزشگاه حاضر شوند تا استقلال از میزبانی خود حداکثر استفاده را ببرد.

سرپرست استقلال ضمن ابراز خرسندی از حل اختلافات پرویز مظلومی و مجتبی جباری، گفت: مجتبی در یک شرایط خاص حرف هایی را مطرح کرد؛ اما خیلی زود مشکلات رفع شد و خدا کمک کرد تا این بازیکن به استقلال برگردد؛ مجتبی بازیکن بزرگی است و ان شاالله تمام توان خود را در زمین خواهد گذاشت.

فتح الله زاده درباره شکایت باشگاه استقلال از جباری به کمیته انضباطی گفت: موضوع مهمی نبود؛بنده همان روز وقتی شنیدم که ایشان با آقای مظلومی تماس گرفته، گفتم شکایت را پس بگیرند؛ ما که دنبال دشمنی کردن با بازیکن خود نیستیم و اگر هم حرفی می زنیم به جهت جلوگیری از حاشیه ها است.

وی در انتها ضمن تشکر از علی سعیدلو، گفت: اگر حمایت های رییس سازمان تربیت بدنی و نگاه ویژه ایشان نبود، موفقیت های امروز استقلال حاصل نمی شد. لذا از ایشان کمال تشکر را دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز