مطبوعات حرف‌های من را تحریف می‌کنند

مایلی کهن: چرا فدراسیون مبلغ قرارداد کی‌روش را اعلام نمی‌کند؟

۱۳۹۰/۰۱/۲۷ - ۰۰:۱۱:۰۰
کد خبر: ۳۶۶۵۲
مایلی کهن: چرا فدراسیون مبلغ قرارداد کی‌روش را اعلام نمی‌کند؟
سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: متاسفانه حرف‌های من در مطبوعات تحریف می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پس از پایان دیدار سایپا البرز و نفت تهران، زمانی که خبرنگاران منتظر برگزاری نشست خبری بودند، با توصیه ای از سوی مدیر روابط عمومی باشگاه سایپا مواجه شدند.

این مسوول باشگاه سایپا از اصحاب رسانه خواست تا سوالات حاشیه های مطرح نکنند، هرچند که این اتفاق رخ نداد.

مایلی کهن درباره تساوی امروز در جمع خبرنگاران گفت: بازی کیفیتی خوبی نداشت و دو تیم نتوانستند آن طور که باید و شاید نمایش جالبی را ارائه دهند. بازی بسته ای بود و در مجموع کیفیت مناسبی نداشت. هرچند موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تیم نفت در کارهای دفاعی عملکرد موفقی داشت و به خواسته خودش دست پیدا کرد. شکست هفته قبل مقابل فولاد خوزستان تاثیر منفی در تیم گذاشته بود.

وی در مورد شرایط میزبانی استان البرز از تیم های استقلال و پرسپولیس نیز گفت: استان البرز این توانایی را دارد که از تیم های استقلال و پرسپولیس میزبانی کند و اگر مسوولان لیگ اجازه دهند، این اتفاق در آینده ای نزدیک رخ خواهد داد.

سرمربی سایپا درباره شرایط جدول در 4 هفته پایانی اظهار داشت: شرایط جدول پیچیده شده و با تیم های مس کرمان، پیکان قزوین، تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان بازی داریم. اگر مقابل نفت پیروز می شدیم استرس بازیکنان کمتر می شد اما به هفته های آینده امیدوار هستیم.

مایلی کهن درباره قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی ایران هم صحبت های تازه ای را مطرح کرد و گفت: متاسفانه حرف های من تحریف می شود و در پر تیتراژترین روزنامه صحبت هایم به گونه دیگری مطرح شده بود. من گفته بودم قرارداد کی‌روش  و دستیارانش بالای 15 میلیون دلار است، اما در روزنامه ها نوشتند خود کی روش فقط چنین مبلغی گرفته است. چرا فدراسیون فوتبال قرارداد کی روش را اعلام نمی کند تا شفاف سازی صورت بگیرد؟!

سرمربی سایپا در مورد این که چرا خودش مبلغ قراردادش با سایپا را نمی گوید، نیز گفت:  مبلغ قرارداد خودم را نمی توانم بگویم، چون زیر مجموعه باشگاه سایپا هستم، اما کی روش زیرمجموعه فدراسیون فوتبال است و باید مردم از همه موارد قراردادش مطلع شوند.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز