برای کسب ۲ جام هنوز شانس داریم

نورمحمدی: دایی با هیچ بازیکنی مشکلی ندارد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۲:۰۰
کد خبر: ۳۸۷
نورمحمدی: دایی با هیچ بازیکنی مشکلی ندارد
مدافع تیم فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم تعطیلات باعث شود که تیم ما به مرز آمادگی صد در صد برسد.

علیرضا نور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا عنوان کرد: تیم ما از باخت های متوالی دچار افت روحی شده بود و تنها به فکر خروج از بحران نتیجه گیری بودیم. خوشبختانه این اتفاق با بازگشت علی دایی رخ داد و توانستیم پس از هفته ها دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: متاسفانه شکست ها سبب شد تا بازیکنان تیم نتوانند تمرکز کافی برای اجرای دستورات تاکتیکی داشته باشند. مربیان نقاط قوت و ضعف حریفان را قبل از هر بازی یادآور می شدند، ولی بازیکنان به دلیل روحیه پایین و استرس ناشی از باخت ها نمی توانستند فعل خواستن را صرف کنند.

این بازیکن درخصوص اتفاقات اخیر پرسپولیس یادآور شد: علی دایی با هیچ بازیکنی مشکلی ندارد و فقط به فکر کسب نتایج مطلوب و شادی دل طرفداران تیم است. او از نظر روحی خیلی روی تک تک بازیکنان‌ کار کرد و اگر بدشانسی نبود، تیم ما کارش به بحران نمی کشید. متاسفانه بازیکنان ما در زدن ضربات به توپ خیلی عجله می کردند و از این بابت خیلی در بازی ها لطمه خوردیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه روحیه بازیکنان با پیروزی برابر تیم سایپا بالا رفته و همه عزم خود را جزم کرده ایم تا در اردوی ترکیه همان تیم آغاز فصل شویم. پرسپولیس با توجه به وضعیت جدول رده بندی لیگ برتر هنوز شانس دارد و می تواند برای کسب دو جام در فصل جاری بجنگد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز