پاره گزارشی ار آخرین تحرکات در باشگاه سپاهان

تهدید ساکت به استعفا، تردید ابراهیم زاده و بلاتکلیفی ستاره‌ها

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۸:۲۶:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۶۷
تهدید ساکت به استعفا، تردید ابراهیم زاده و بلاتکلیفی ستاره‌ها
جدایی امیر قلعه نویی از سپاهان سرفصل اتفاقات تازه ای در این باشگاه بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پس از آنکه امیر قلعه نویی پرده از برنامه های تازه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برداشت و اعلام کرد سقف قرارداد مانع جدایی اش از این مجموعه اصفهانی شده است، محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه نیز به صورت شفاهی استعفای خود را به گوش رییس هیات مدیره سپاهان رساند تا با انتشار خبر استعفای ساکت معادله تیم زردپوش پیچیده تر شود.

ساکت امروز در جلسه ای با اعضای هیات مدیره سپاهان حاضر می شود تا آخرین حرفهایش را به گوش آنها برساند.

مدیرعامل سپاهان در محفلی اعلام کرده که اگر قرار باشد با تیمی تضعیف شده گام به مسابقات فصل آینده لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا بگذارد ترجیح می دهد عطای مدیریت در سپاهان را به لقایش ببخشد.

از سوی دیگر هیات مدیره باشگاه سپاهان پس از جدایی امیر قلعه نویی روی منصور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن اصفهان برای جانشینی قلعه نویی نظر دارد اما از طرفی ابراهیم زاده نیز حاضر نیست هدایت سپاهانی که مهره های شاخص خود را از دست داده بپذیرد.

ماجرای رعایت سقف قرارداد در باشگاه سپاهان زیرشاخه های مختلفی را به خود گرفته است؛ برخی این موضوع را پلیتیکی برای جدایی امیر قلعه نویی می دانند و گروهی دیگر این داستان را به معنای خالی کردن زیر پای محمدرضا ساکت تعبیر می کنند. از طرف دیگر شنیده می شود که فشارهای وزارت صنایع و رایزنی های یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال، در سونامی اخیر باشگاه سپاهان بی تاثیر نبوده است. ضمنا به اتمام رسیدن قرارداد چند بازیکن مطرح سپاهان و همچنین مشروط بودن قرارداد نفراتی چون خسرو حیدری، سید جلال حسینی، سید مهدی رحمتی و ... عامل دیگری است تا مدیرعامل سپاهان برای آینده تیمش نگران باشد.

قطعا جلسه امروز سپاهانی ها حاوی اخبار مهمی خواهد بود؛ باید منتظر ماند و دید ساکت همچنان بر استعفای خود پافشاری می کند یا اینکه مدیران مجموعه اصفهانی وی را مجاب به ماندن می نمایند.

این نکته نیز وجود دارد که بازیکنان مطرح سپاهان در انتظار شنیدن نتایج جلسه امروز هستند؛ جلسه ای که گفته می شود شاید مهمترین حاصل آن گشوده شدن راه های برگرداندن قلعه نویی به اصفهان باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز