/سرمربی ملوان در نشست خبری/

پورغلامی: از تماشاگران پرسپولیس ترسی نداریم

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۸:۴۵:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۹۱
پورغلامی: از تماشاگران پرسپولیس ترسی نداریم
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: تلاش می کنیم با امتیاز به انزلی برگردیم تا شانس بیشتری برای قهرمانی در جام حذفی داشته باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس تهران گفت: هر دو تیم شرایط سختی را طی کرده اند و دوست دارند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. من به شخصه دوست دارم تیم شهرم یعنی ملوان در نهایت بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی درباره حضور تماشاگران در دیدار فردا اظهار داشت: شاید تماشاگران تاثیر کمی بر روی بازی ما بگذارند. ما قبلا در استادیوم های پر جمعیت بازی کرده ایم و با این مسئله آشنا هستیم و نگرانی نداریم.

سرمربی ملوان ادامه داد: نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می دانم، اما قرار نیست آنها را در این کنفرانس بگویم. هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند و ما نیز باید کمترین اشتباه را داشته باشیم.

پورغلامی درباره تاخیر یک روزه در برگزاری دیدار فینال گفت: این مسئله به سود پرسپولیس بود و سازمان لیگ به خاطر تاخیر در پرواز هواپیما بازی ها را یک روز عقب انداخت.

او درباره داوری نیز عنوان کرد: در بازی با استقلال و بعد از گل دوم جریان داوری به نفع حریف عوض شد. در صحنه اخراج بازیکن ما در حالی که داور نزدیک بود، اما کمک داور دستور اخراج را صادر کرد. در صحنه ای که وحید طالب لو بر روی پژمان نوری خطا کرد، اگر سوت در دست تماشاگران استقلال هم بود، آنها پنالتی اعلام می کردند.

وی درباره غیبت هادی تامینی گفت: تامینی بازیکن تاثیرگذاری است و غیبت او اثرگذار خواهد بود، اما در تیم ما بازیکنان جانشین زیادی حضور دارند و فکر می کنم سایر نفرات به خوبی وظایف خود را در زمین اجرا خواهند کرد.

پورغلامی اظهار داشت: تلاش می کنیم با امتیاز به انزلی برگردیم تا شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشیم. من دو بار به عنوان بازیکن قهرمان جام حذفی شده ام و حالا دوست دارم این جام را در سمت سرمربی نیز بالای سر ببرم.

سرمربی ملوان در پایان گفت: در بازی با استقلال تماشاگران به خوبی از ما حمایت کردند. شب دیدار با استقلال هیچگاه انزلی را اینگونه پرشور و حرارت ندیده بودم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در جام حذفی دل آنها را شاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز