بازیکن استقلال جایی در فهرست سرخپوشان ندارد

باشگاه پرسپولیس: صادقی را نمی‌خواهیم

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۶:۲۴:۰۰
کد خبر: ۵۵۲۸۲
باشگاه پرسپولیس: صادقی را نمی‌خواهیم
باشگاه پرسپولیس اظهارات منتسب به حبیب كاشانی كه از سوی یک روزنامه ورزشی منتشر شده است را قویا تكذیب كرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص مصاحبه منتشر شده از امیرحسین صادقی، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در شماره امروز روزنامه "گل" و ادعای مذاكره حبیب كاشانی با این بازیكن طی اطلاعیه ای اعلام كرد:" اظهارات منتسب به آقای كاشانی كه در این مصاحبه آمده، كاملا كذب است و باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاكره با آقای صادقی را قویا تكذیب می‌كند."

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است:"اخیرا ادعاهایی درخصوص مذاكره باشگاه پرسپولیس با بازیكنان دیگر تیم‌ها مطرح می‌شود كه این باشگاه، قویا هرگونه مذاكره برای جذب بازیكن را تكذیب می‌كند. جذب بازیكن از اختیارات كادر فنی است كه باید بر اساس نیازهای تیم و نظر سرمربی صورت گیرد. باشگاه پرسپولیس مذاكره با بازیكنان را در همین چهارچوب و از طریق كانال‌های رسمی خود كه متعاقبا در خصوص آن، اطلاع رسانی خواهد شد پیگیری می‌كند."

اطلاعیه روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌افزاید:"معمولا در فصل نقل و انتقالات، برخی بازیكنان و یا دلال هایی كه نفع خود را در بازار گرمی می‌بینند، اقدام به انتشار شایعات و اخبار كذب می‌نمایند. با این وجود باشگاه پرسپولیس همانطور كه پیش از این نیز اعلام كرده است به رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی در مذاكرات و نقل و انتقال بازیكنان اعتقاد دارد و خارج از این چهارچوب عمل نكرده و نمی‌كند. بنابراین این باشگاه با احترام به قوانین سازمان لیگ، تا پایان دور برگشت فینال جام حذفی، وارد مذاكرات برای جذب بازیكنان نخواهد شد."

در این اطلاعیه همچنین آمده است:"باشگاه پرسپولیس به زودی كانال رسمی خود برای مذاكرات را اعلام و هر گونه مذاكره خارج از این چهارچوب و از طریق افراد غیر را نا موجه می‌داند. طبعا حق باشگاه است كه موارد نشر اكاذیب در این خصوص را در صورت لزوم از مراجع قانونی پیگیری كند."

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز