مهاجم پرسپولیس در گفت‌وگو با برنا

نوروزی: این داور همیشه با من مشکل داشته است/ در انزلی جشن قهرمانی می‌گیریم

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۹:۳۸:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۰۷
نوروزی: این داور همیشه با من مشکل داشته است/ در انزلی جشن قهرمانی می‌گیریم
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: در انزلی می‌توانیم جشن قهرمانی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

هادی نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره بازی روز گذشته تیمش با ملوان بندرانزلی به خبرنگار ورزشی برنا گفت: دیدار سختی بود و از قبل می دانستیم که شرایط دشواری خواهیم داشت. در نیمه اول خوب نبودیم و یک گل خوردیم. در نیمه دوم با صحبت های کادرفنی و تلاش بازیکنان سعی کردیم که با ارائه حملات گسترده ای، تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و خوشبختانه به خواسته خودمان رسیدیم. یک پنالتی هم که به هدر دادیم، اما در مجموع همین که با دو گل اختلاف بردیم، فکر کنم قابل قبول باشد.

وی ادامه داد: وقتی که با شکست نیمه نخست را به پایان رساندیم، به بازیکنان برخورد و غیرت پرسپولیس به جوش آمد. وقتی این همه تماشاگر را می دیدیم، برایمان سخت بود که آنها را ناراحت به خانه هایشان بفرستیم. برای رسیدن به فینال خیلی زحمت کشیده بودیم و اگر برنده نمی شدیم تمام تلاش مان به هدر می رفت. چهار گل زدیم و با خیالی آسوده زمین را ترک کردیم.

نوروزی تصریح کرد: علیرضا فغانی همیشه با من مشکل داشته و بیشتر اخطارهایی که در لیگ امسال گرفته بودم، از جیب همین داور بیرون آمده است. هنوز معتقدم داور باید خطای روی من را پنالتی می گرفت ولی نمی دانم چرا تصمیم دیگری اتخاذ کرد. هیچ وقت اهل تمارض نبودم و داور فکر دیگری کرد. متاسفم از این که نمی توانم در بازی برگشت به میدان بروم و می خواستم در انزلی بازی کنم.

وی درباره دیدار برگشت اظهار داشت: بازیکنان ما کم تجربه نیستند و جلوی تماشاگران زیادی بازی کرده اند. باید آرامش خود را حفظ کنیم تا به موفقیت برسیم. در انزلی می توانیم جشن قهرمانی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

مهاجم پرسپولیس درمورد عملکرد خود در مسابقات امسال گفت: عالی نبودم، اما نسبتا از خودم راضی هستم. تمام سعی ام را انجام داده ام تا مهره موثری برای تیمم باشم. یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و می خواهم که بمانم.

نوروزی در پایان درباره حضورش در تیم ملی گفت: مربیان تیم ملی هر وقت خواهان حضورم باشند، دریغ نمی کنم و انگیزه زیادی دارم تا پیراهن تیم ملی را بپوشم.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز