حضور سرمربی تیم ملی در جمع شاگردان منصوریان

کی‌روش: هنوز برای جشن گرفتن زود است/ هدف تیم امید باید صعود به المپیک باشد

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۴:۳۷
کد خبر: ۵۸۶۱۹
کی‌روش: هنوز برای جشن گرفتن زود است/ هدف تیم امید باید صعود به المپیک باشد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تمرکز و تغییر نگرش باعث نتیجه‌گیری بهتر می‌شود.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، در ابتدای تمرین عصر روز گذشته تیم امید، کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در محل تمرین حاضر شد و کارلوس کی‌روش با بازیکنان تیم ملی صحبت کرد. 

کی روش به همراه سیوئز، دن گاسپر و مک درموت در محل تمرین تیم امید حاضر شدند و کارلوس کی روش خطاب به بازیکنان گفت: الان زمان جشن گرفتن و تبریک گفتن به همدیگر نیست و باید تلاش بیشتری کنید و برد شما حاصل تمرکز ،تغییر نگرش و توجه به صحبت های کادر فنی است.

او در ادامه با اشاره به اینکه هنوز کار تمام نشده است، اظهار داشت: بازی شما مقابل عراق 180 دقیقه است و شما تنها 90 دقیقه یعنی یک نیمه بازی را برده اید و مشکل بزرگ ما بازی با عراق در تهران است؛ چرا که باید همانند نیمه اول در مقابل عراق یعنی همان 45 دقیقه نیمه اول بازی با تمرکز بالا و دقت بیشتری بازی کنید و باید بدانید که شما یک تیم هستید و باید در بیرون و داخل زمین بجنگید تا پیروز شوید. 

کی روش در پایان ضمن بیان این مطلب که هدف ما رفتن به المپیک لندن است، گفت: هدف ما لندن است و بازی عراق گام اول برای رسیدن به این هدف بزرگ و مهم است و شما باید بدانید این توانایی را دارید که در این رویداد مهم حاضر شده اید. شادی نهایی زمانی است که با لباس تیم امید ایران در المپیک لندن حاضر شوید که این هدف نهایی شما است که از نظرمن دست یافتنی است و شما برای رسیدن به آن باید به سختی تلاش کنید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز