در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

قلعه نویی: شنیده‌ام «خسرو» به استقلال برمی‌گردد/ وضعیت رحمتی نامشخص است

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۸۷۳۴
قلعه نویی: شنیده‌ام «خسرو» به استقلال برمی‌گردد/ وضعیت رحمتی نامشخص است
سرمربی سابق باشگاه سپاهان اصفهان گفت: از جمعه کارم را در تبریز و باشگاه تراکتورسازی آغاز می‌کنم.
امیر قلعه نویی سرمربی فصل گذشته تیم سپاهان اصفهان به خبرنگار ورزشی برنا گفت: تیم آینده من تراکتورسازی است و قراردادم را نیز با این باشگاه منعقد کرده ام اما بنا به دلایلی دوست داشتم این مسئله در زمان خاصی اعلام شود.

وی افزود: مسوولان باشگاه تبریزی طبق توافقاتی که داشته ایم سرگرم جذب نفرات مورد نظر هستند و ان شاء الله با حضور در تبریز کارم را آغاز می کنم.

قلعه نویی در مورد لیست نفرات خود گفت: بنده بر حسب نقاط ضعف تیم نفراتی را در نظر گرفته ام که امیدوارم مقدمات جذب آنها فراهم شود.

این مربی درباره شایعه حضور خسرو حیدری در تبریز گفت: خسرو از بازیکنان با ارزش فوتبال کشور است که بنده هم فوتبالش را قبول دارم اما تا جایی که من شنیده ام این بازیکن به استقلال خواهد رفت.

سرمربی تراکتورسازی تبریز درباره دیگر گزینه های مدنظر خود گفت: اجازه بدهید مذاکرات با این نفرات به عقد قرارداد بیانجامد و سپس درباره این مسائل صحبت کنیم؛ باشگاه این روزها با جدیت پیگیر مسائل نقل و انتقالاتی است و بنده امیدوارم خواسته های ما برآورده شود.

قلعه نویی درباره آندو تیموریان به برنا گفت: این بازیکن مذاکرات خوبی را با باشگاه داشته و به احتمال 90 درصد در تراکتور ماندنی خواهد شد.

وی درباره سید مهدی رحمتی گفت: مهدی جزو بازیکنان تاثیرگذار فوتبال ماست و بنده هم وی را در لیست خود قرار دادم اما هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نیست.

سرمربی تراکتورسازان در انتها گفت: به تبریز می روم تا تیمی پر قدرت که در شأن طرفداران پرشور تبریزی باشد را روانه لیگ کنم.
نظر شما