در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

حسین بادامکی: بی‌معرفتی است پشت سر دایی حرف بزنیم/ استیلی هم مربی بزرگی است

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۳۰۱۷
حسین بادامکی: بی‌معرفتی است پشت سر دایی حرف بزنیم/ استیلی هم مربی بزرگی است
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از علی دایی چیزهای زیادی یاد گرفتم و بی معرفتی است کسی پشت این مربی صحبت کند.
بازیکن خط میانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در ابتدای فصل و نقل و انتقالات قرارداد خود را تمدید کرد، به موفقیت سرخپوشان در لیگ برتر یازدهم امیدوار است.

حسین بادامکی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس به خبرنگار ورزشی برنا گفت: تمرینات خود را سه هفته است که آغاز کرده ایم و به شرایط تقریبا مناسبی رسیده ایم. تمرینات بدنسازی سختی های خاص خودش را دارد، اما برای این که به موفقیت رسیم باید سختی ها را تحمل کنیم. اردوی ترکیه هم در پیش است و تا قبل از شروع لیگ برتر می توانیم به شرایط مورد نظر کادرفنی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی نظیر میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، علی کریمی و مهرداد اولادی به تیم آمده اند و با جذب چند بازیکن دیگر می توانیم بهتر از گذشته شویم. به چنین بازیکنانی نیاز داشتیم و به نظرم پرسپولیس نسبت به قبل قدرت بیشتری پیدا کرده است. ستاره های فوتبال ایران پرسپولیسی شدند و این امر باعث خوشحالی است.

بازیکن پرسپولیس درباره تراکم ایجاد شده در خط میانی اظهار داشت: یک تیم برای رسیدن به موفقیت باید تمامی ابزار را در اختیار داشته باشد. برای رسیدن به قهرمانی در سه جام باید بازیکنان خوب و آماده در تیم حاضر باشند. از رقابت با کسی نمی ترسم و مطمئنم که می توانم به جایگاه اصلی خودم دست پیدا کنم.

بادامکی درباره تفاوت سبک مربیگری علی دایی و حمید استیلی گفت: از دایی چیزهای زیادی یاد گرفتم و بی معرفتی است کسی پشت سر این مربی صحبت کند. استیلی هم مربی بزرگی است و اگر همه با هم باشیم، می توانیم کارهای فوق العاده‌ای انجام بدهیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز