در گفت‌وگو با برنا عنوان شد

حسینی: نمی‌توانم رقم قرارداد رحمتی را اعلام کنم/ سقف قرارداد بازیکنانمان نزدیک به نیم میلیارد است!

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۷:۱۱
کد خبر: ۶۳۰۲۸
حسینی: نمی‌توانم رقم قرارداد رحمتی را اعلام کنم/ سقف قرارداد بازیکنانمان نزدیک به نیم میلیارد است!
رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان مدعی شد که سقف قرارداد این باشگاه رقمی نزدیک به نیم میلیارد تومان است.
غلامحسین حسینی رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: عملکرد باشگاه سپاهان اصفهان در فصل نقل و انتقالات قابل قبول بود و به غیر دو مورد توانستیم با گزینه های مورد نظر خود به توافق برسیم. امیدوارم با شرایط حاکم بر باشگاه در لیگ یازدهم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی افزود: سید جلال حسینی برای ماندن در اصفهان توافق کرده، اما تاکنون قراردادش را در هیات فوتبال استان به ثبت نرسانده است. البته مشکلی نیست و وی طی روزهای آینده این کار را انجام خواهد داد.

"آیا سپاهان در تنظیم قرارداد حسینی سقف قرارداد را رعایت کرده است؟!" رییس هیات مدیره سپاهان در پاسخ به این پرسش می گوید: بله، ما سقف قراردادی را که سازمان لیگ برای سپاهان در نظر گرفته رعایت کرده ایم. با توجه به حضور تیم ما در بازی های جام باشگاه های آسیا، سپاهان و ذوب آهن می توانند بیشتر از 420 میلیون به بازیکنان پرداخت کنیم. رقم در نظر گرفته شده برای ما در حدود 500 میلیون تومان است.

"با توجه به مصاحبه ساکت و درخواست وی از سازمان لیگ برای شفاف سازی در خصوص قرارداد رحمتی با باشگاه استقلال تهران آیا باشگاه سپاهان حاضر است رقم دقیق قرارداد فصل گذشته رحمتی را اعلام کند؟!" حسینی در این خصوص می گوید: من نمی توانم این کار را انجام دهم؛ زیرا قرارداد وی زمانی تنظیم شده که بنده سمتی در سپاهان نداشتم. تنها به گفتن این جمله بسنده می کنم که قراردادهای این فصل سپاهان با رعایت قانون بوده و می توانم در خصوص تک تک آنها توضیح بدهم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز