من مقصر باخت به صبا هستم

قلعه نویی: اگر بدانم صادقی با جان و دل بازی نمی کند، او را به استقلال برمی‌گردانم

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۵:۳۹
کد خبر: ۶۷۹۴۱
قلعه نویی: اگر بدانم صادقی با جان و دل بازی نمی کند، او را به استقلال برمی‌گردانم
سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: اگر مطئمن شوم که امیرحسین صادقی با جان و دل برای تیم ما توپ نمی زند، بدون درنگ رضایتنامه او را برای بازگشت به استقلال صادر می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی که از شکست تیمش مقابل صبا در خانه ناراحت بود، با بیان این مطلب افزود: من از بازی تیمم راضی نبودم. توقعی که از این دیدار داشتم، برآورده نشد. بازیکنانم در حد و اندازه های واقعی خودشان ظاهر نشدند.

وی ادامه داد: ما در این دیدار غیبت فردین عابدینی و داوود دانش دوست را احساس کردیم و روی اشتباهات فردی گل خوردیم. البته بازیکنان موقعیت های گلزنی خوبی را نیز از دست دادند، در غیر این صورت می بایست با حساب 2 - 0 و یا حداقل 3 - 1 نتیجه را از آن خود می کردیم. عدم حضور تماشاگران که پشتوانه قابل توجهی برای تراکتورسازی محسوب می شوند نیز در باخت ما به صبا بی تاثیر نبود.

قلعه نویی درباره عملکرد امیرحسین صادقی گفت: اگر مطئمن شوم که او با جان و دل برای تراکتورسازی توپ نمی زند، بدون فوت وقت رضایتنامه او را برای بازگشت به استقلال صادر می‌کنم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد کارت مربیگری اش اظهار داشت: هنوز نمی دانم کارت مخصوص سازمان لیگ چه زمانی برای من صادر خواهد شد. در آستانه دیدار مقابل صبا، برای رفع مشکل صدور کارتم، سفری به تهران با چندین ساعت معطلی در فرودگاه مهرآباد را تجربه کردم که باعث شد تمرکز لازم و کامل را برای این مسابقه نداشته باشم. در دیدار مقابل صبای قم بدون کار کردن، وظایفم را روی نیمکت هدایت تراکتورسازی انجام دادم.

وی در پایان اظهار داشت: کسی را بجز خودم ، مقصر باخت تراکتورسازی در هفته اول لیگ برتر نمی دانم.

نظر شما