گزارش سایت AFC از بازی های دیشب لیگ برتر

فوتبال در ایران، هواداران را تا نیمه شب به دنبال خود می‌کِشد

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۲۰:۰۸:۴۸
کد خبر: ۶۸۱۳۸
فوتبال در ایران، هواداران را تا نیمه شب به دنبال خود می‌کِشد
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی بازی های دیشب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در گزارش این سایت آمده است:

در آغاز یازدهمین فصل لیگ برتر فوتبال ایران سه شنبه شب حدود 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به تماشای بازی پرسپولیس ملوان آمدند که به تساوی 1-1 کشیده شد.

بازی های فوتبال لیگ ایران در ماه رمضان در ساعات 10 و 10:30 آغاز می شود و هواداران را تا نیمه های شب به‌دنبال خود می کِشد.

در ورزشگاه آزادی ملوان در دقیقه 73 توسط علیرضا دغاغله به گل برتری رسید، ولی حسین بادامکی در دقیقه 78 گل تساوی را به ثمر رساند.

حمید استیلی مربی این فصل پرسپولیس پس از بازی گفت: تازه از دوران بدنسازی آمده‌ایم و بازیكنان ملی پوش تنها سه روز است كه به ما اضافه شده‌اند. این اولین بازی‌مان بود. فكر می‌كنم با این همه در هر دو نیمه عملكرد خوبی داشتیم. موقعیت‌های زیادی را خلق كردیم. آمار نشان دهنده برتری ما است. متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده كنیم.

در بازی‌های دیگر داماش گیلان برابر صنعت نفت به تساوی بدون گل رسید و فجر سپاسی با همین نتیجه مقابل نفت تهران متوقف شد. فولاد با شاهین 0-0 کرد و مس و شهرداری تبریز 1-1 مساوی کردند. سایپا 3-1 مس سرچشمه را برد و صبا 3-2 تراکتورسازی را در تبریز شکست داد.

همچنین راه آهن تیم جدید علی دایی با ذوب آهن 2-2 مساوی کرد. دایی بعد از بازی گفت: بازی خوبی انجام دادیم. با آن‌كه زمان نداشتیم و فقط 2 هفته كار كرده بودیم، اما این نتیجه برای ما شروع بدی در لیگ نبود. بازیكنان ما با غیرت بازی كردند. در جریان بازی 2 اشتباه فاحش داشتیم و روی همان توپ‌ها 2 گل خوردیم وگرنه می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. با این حال تساوی برابر تیم بزرگ ذو‌ب‌آهن كمتر از برد نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز