استیلی را از قبل انتخاب کرده بودند

درخشان: با شکست دادن پرسپولیس کار بزرگی انجام دادیم

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۰۵:۰۶:۵۴
کد خبر: ۶۹۰۵۴
درخشان: با شکست دادن پرسپولیس کار بزرگی انجام دادیم
سرمربی شاهین بوشهر گفت: سرمربی پرسپولیس از قبل انتخاب شده بود و در واقع همه چیز با رابطه تعیین می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم شاهین بوشهر که از برتری تیمش مقابل پرسپولیس خوشحال بود، ضمن تبریک روز خبرنگار، به خبرنگاران گفت: از پرسپولیس شناخت خوبی داشتم. البته ما نیز نقاط ضعفی داشتیم و داریم اما از اینکه توانستیم در این بازی سنگین پیروز شویم، بسیار خوشحالم. به بازیکنانم تبریک می گویم چرا که پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.

وی افزود: در نیمه اول کمی تحت تاثیر نام پرسپولیس قرار گرفته بودیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم. ضمن آنکه نباید گلی می خوردیم چراکه آنها همان یک موقعیت را داشتند و آن را هم به گل تبدیل کردند. بازهم به بازیکنانم تبریک می گویم چرا که شکست دادن پرسپولیس کار بزرگی است. من هیچ گاه در شهرداری برای چیزی قول ندادم اما اکنون به هواداران شاهین قول می دهم که این تیم را در جایگاه مناسبی قرار دهم.

درخشان با بیان اینکه در بازی هفته بعد مقابل تراکتورسازی محرومیت این تیم باید سر جای خود بماند، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال نباید تبعیض قائل شود و محرومیت تراکتور را کاهش دهد. اگر این امر رخ دهد نشان می دهد که این فدراسیون از قانون تخطی می کند.

سرمربی شاهین در مورد رویارویی اش با پرسپولیس و عدم انتخابش به عنوان سرمربی این تیم عنوان کرد: چه در شهرداری تبریز و چه در پیکان همواره زمانی که رو در روی پرسپولیس قرار می گرفتم انگیزه زیادی داشتم. با پیکان این تیم را شکست دادم و با شهرداری موفق شدم پرسپولیس را متوقف کنم. در مورد عدم انتخابم به عنوان سرمربی این تیم هم باید بگویم که سرمربی از قبل انتخاب شده بود و همه چیز با رابطه تعیین می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز