بازی در چنین جوی بسیار سخت است

استیلی: نمی‌دانم هواداران تا کِی می‌خواهند دایی را تشویق کنند/ مشکل روحی داریم

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۹۹۹۸
استیلی: نمی‌دانم هواداران تا کِی می‌خواهند دایی را تشویق کنند/ مشکل روحی داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران واقعی کسانی هستند که در شرایط سخت همراه تیم باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  بعد از شکست مقابل شهرداری تبریز گفت: اول از همه جا دارد از هواداران عذرخواهی کنم. با این که در نیمه اول بازی نسبتا خوبی را ارائه دادیم، اما در نهایت شرمنده هوادارانمان شدیم. 

حمید استیلی که در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم های پرسپولیس و شهرداری تبریز در هفته سوم مسابقات لیگ برتر پاسخگوی خبرنگاران بود، افزود: تیم شهرداری در نیمه اول غیر از دقیقه 43 که در یک غافلگیری و اشتباه بازیکنان ما صاحب یک موقعیت شد، هیچ موقعیتی نداشت و هیچ کاری نکرد، اما در همان لحظه جو ورزشگاه عوض شد و بازی در این شرایط خیلی سخت بود.

وی تاکید کرد: ما در نیمه دوم خوب نبودیم اما در چنین جوی بازی کردن واقعا سخت بود. با این حال باز از هواداران عذرخواهی می کنم.

استیلی درباره تعویض های خود در این بازی گفت: قطعا ما هم اشتباه داریم، اما امروز در مجموع روز ما نبود و من این باخت را خودم به گردن می گیرم. انشاءالله در بازی های آینده این نتایج را جبران می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه "فکر می کنید تشویق علی دایی در ورزشگاه تا چه زمانی ادامه پیدا می کند؟" اظهار داشت: پاسخ این سوال را نمی دانم. فقط می دانم مشکل تیم ما تنها مسائل فنی نیست، مسائل روانی هم تاثیرگذار است. با بازیکنی مثل سامان آقازمانی که بازیکن و محصول این تیم است، اینطور برخورد می شود. از هواداران می خواهم به تصمیمات ما احترام بگذارند، البته من هم به نظر آنها احترام می گذارم.

استیلی ادامه داد: این جو مسموم مربوط به بازی امروز نیست، این جو از روز اول علیه ما بود و من نمی دانم در چنین شرایطی چطور می شود فوتبال بازی کرد. واقعا برایم سوال شده که هواداران از ما چه می خواهند. ما تا دقیقه 43، بازی خوبی ارائه دادیم و تنها در دقیقه 43 اولین موقعیت نصیب حریف شد و با اولین موقعیت حریف، ناگهان جو ورزشگاه علیه ما شد و من نمی دانم چه باید کرد.

استیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید "شما 5 هفته فرصت خواسته بودید"، گفت: نگفتم 5 هفته فرصت می خواهم، گفتم پس از 5 تا 6 هفته تیم ما خود را بهتر پیدا می کند. هواداران حق دارند و صحبت های ما در رختکن هم، همین بود که این هواداران حق اعتراض دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییراتی که در ترکیب اصلی تیم اتفاق افتاده بود، گفت: یازدهمین روز است که ما همه بازیکنان را دور هم داریم، برای همین در هر بازی تغییراتی را شاهد هستیم. نیمه دوم خیلی از بازیکنان ما در حد و اندازه های خودشان نبودند. مقداری از آن مساله روحی است که با صبوری هواداران حل می شود.

استیلی در پاسخ به این سوال که در جریان بازی جو ورزشگاه می تواند تاثیر منفی در کار تیم داشته باشد، گفت: قطعا تاثیرگذار است، هم در کار ما و هم در کار بازیکنان. هواداران واقعی، هوادارانی هستند که در شرایط سخت همراه تیم باشند. ما هم قول می دهیم برای این هواداران از جان مایه بگذاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز