بدعت بدی در ورزشگاه گذاشته شده است

کریمی: بازی بدون تماشاگر برایمان بهتر است/ علیه دایی هم شعار می‌دادند

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۵:۲۵
کد خبر: ۷۰۰۰۱
کریمی: بازی بدون تماشاگر برایمان بهتر است/ علیه دایی هم شعار می‌دادند
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تماشاگران فصل گذشته علیه علی دایی شعار می‌دادند و حالا نمی‌فهمم چطور دایی چماقی برای زدن بر سر ما می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت پرسپولیس، علی کریمی پس از شکست پرسپولیس برابر شهرداری تبریز که در جو سنگین و بی‌سابقه ورزشگاه آزادی رخ داد، در برابر دوربین‌های تلویزیونی و در جمع خبرنگاران با انتقاد از رفتار تماشاگران پرسپولیس در این بازی گفت: با این وضعیتی که در ورزشگاه‌ها وجود دارد، روز به روز کار ما سخت‌تر می‌شود. ما در این بازی شرمنده هواداران شدیم، اما می‌خواهم از تماشاگرها بپرسم اگر جای ما بودند، چه می‌کردند؟ تیم حریف در طول 45 دقیقه نیمه اول فقط یک موقعیت در دقیقه 43 داشت و به خاطر همان موقعیت جو ورزشگاه برگشت.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هوادار حق دارد از ما ناراحت باشد، اما می‌تواند ناراحتی‌اش را طور دیگری نشان دهد؛ بگذارد در دقایق پایانی و وقتی تیم نتیجه نگرفت شعار بدهد. هر چقدر هم می‌خواهد علیه ما شعار دهد، اما اسم کسی را نیاورد. مطرح شدن بحث آقای دایی درست نیست. وقتی پرسپولیس در همین ورزشگاه آزادی از صبا چهار گل خورد، همین تماشاچی علیه دایی شعار داد. حالا نمی‌فهمم چطور علی دایی چماق می‌شود توی سر ما؟

کریمی با تاکید بر اینکه با این وضعیت ورزشگاه‌ها و جوی که علیه پرسپولیس وجود دارد روز به روز وضعیت برای این تیم سخت‌تر می‌شود، اظهار داشت: اگر قرار باشد با استرس برویم در زمین و نگران باشیم که از دقیقه 20 چون هنوز گل نزدیم علیه‌ تیم شعار بدهند و استرس این مساله را داشته باشیم، هیچ چیز درست نمی‌شود.

کاپیتان پرسپولیس تصریح کرد: از ابتدای فصل یک بدعت بدی در ورزشگاه‌ها گذاشته شد که امیدوارم ختم به خیر شود.

کریمی در پاسخ به این سوال که دلیل اتفاقات رخ داده روی سکوها را چه می‎داند، گفت: نمی‌دانم. بروید از کسانی که این وضعیت را بوجود آوردند سوال کنید.

وی در برابر اصرار خبرنگاران برای پاسخگویی به این سوال افزود: یک سری هستند که می‌خواهند خودشان را برای علی دایی شیرین کنند. آقای دایی برای این تیم زحمت کشیدند و دو عنوان قهرمانی آوردند، اما فکر نمی‌کنم هیچکس بد تیم خود را بخواهد. فکر می‌کنم هستند کسانی که از دوستان نزدیک ایشان هستند که این مسایل را به وجود می‎آورند؛ همانطور که در بوشهر دیدیم چه اتفاقاتی افتاد و چه بنرهایی در ورزشگاه باز شد.

علی کریمی در ادامه با اشاره به نحوه اعتراض تماشاگران گفت: تیم شهرداری تبریز در نیمه اول یک موقعیت داشت، ولی با ما اینطور رفتار شد. آیا با این وضعیت انگیزه و روحیه‌ای برای بازیکن باقی می‌ماند؟ هواداران ما بگذارند آخر بازی اعتراضاتشان را بیان کنند. چرا باید از نیمه اول بازی شروع به اعتراض کنند؟ با 30 دقیقه وقت هم می‌شود هر نتیجه‌ای را جبران کرد. هواداران حق به گردن ما دارند، اما با این وضعیت شرایط بدی داریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به یکی از گزارشگران تلویزیونی که پرسید "آیا بازی بدون تماشاگر برای شما بهتر نیست و نمی‌تواند مشکل شما را حل کند؟" گفت: من هم همینطور فکر می‌کنم.

خبرنگار دیگری گفت "شما بعد از باخت، بازیکنان را جمع کردید و با رفتن به سوی هواداران از آنها عذر خواهی کردید. تا به حال چنین چیزی را در پرسپولیس و دیگر تیم‌های لیگ ندیده بودیم." کریمی در پاسخ گفت: تا وقتی من کاپیتان تیم باشم این اتفاق می‌افتد. ربطی هم به نتیجه بازی ندارد. باید پاسخگوی محبت هواداران بود. وقتی فوتبال اروپا را هم می‎بینید، مشاهده می‌کنید که آنجا بدون توجه به نتیجه بازی‌ها این اتفاق می‌افتد و بازیکنان برای ادای احترام به سمت هوادارانشان می‌روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز