تماشاگران بی‌انصافی می‌کنند

کاظمیان: وضعیتمان از پرسپولیس پارسال بدتر نیست/ مطمئنم قهرمان می‌شویم

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۴:۴۸:۲۳
کد خبر: ۷۰۰۰۴
کاظمیان: وضعیتمان از پرسپولیس پارسال بدتر نیست/ مطمئنم قهرمان می‌شویم
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیتمان از تیم سال گذشته بدتر نیست که باخت های زیادی را متحمل ‌شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جواد کاظمیان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار برابر شهرداری تبریز به میدان نرفته بود، بعد از شکست در این مسابقه در جمع خبرنگاران گفت: همین جا می خواهم گلایه ام را از هواداران مطرح کنم. در هیچ کجای دنیا اتفاق نمی افتد که یک تیمی از دقیقه 60 بخواهد تحت فشار طرفدارانش قرار بگیرد و از آنها فحش بخورد. مردم باید به پرسپولیس فرصت بدهند و نه این که بخواهند علیه ما جبهه بگیرند. همین شعار تماشاگران برای بازیکنان استرس ایجاد می کند و آنها باید کمی صبور باشند.

وی ادامه داد: تازه هفته سوم است و بازی های زیادی تا پایان مسابقات مانده است. واقعا بی انصافی است که هواداران چنین رفتارهایی را از خودشان بروز می دهند. وضعیتمان از پرسپولیس سال گذشته بدتر نیست که باخت های زیادی را متحمل می‌شد. مطمئنم که این پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد و هواداران از این بابت خیالشان آسوده باشد.

کاظمیان گفت: شرایط خوبی دارم و تمریناتم را دنبال می کنم تا برای پرسپولیس بازیکن مفیدی باشم. اگر کادر فنی بخواهد از من استفاده کند، با تمام وجودم به میدان خواهم رفت. انگیزه زیادی برای بازی در پرسپولیس دارم و می خواهم شایستگی هایم را نشان بدهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز