سپاهان را به خاطر اینکه خانه خودم است، قبول کردم

علیرضا رحیمی: دوست نداشتم مدیر عامل پرسپولیس بشوم

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۰۰۳۳
علیرضا رحیمی: دوست نداشتم مدیر عامل پرسپولیس بشوم
مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: رییس اسبق سازمان تربیت بدنی بارها پرسپولیس را به من پیشنهاد داد، اما آن را نپذیرفتم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه سپاهان در صحبت های خود در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: ساکت در دوران حضور خود در باشگاه سپاهان زحمات فراوانی برای این تیم کشید و افتخاراتی در سطح آسیا برای تیم سپاهان به دست آورد.

وی افزود: من خودم از موضوع استعفای ایشان باخبر بودم و در حال حاضر هم نیامده‌ام که جای کسی را بگیرم. از مهر علیزاده سوال کنید که چند بار پرسپولیس را به من پیشنهاد داده و من قبول نکرده‌ام، اما پیشنهاد سپاهان را چون خانه خودم است، پذیرفتم.

رحیمی در ادامه گفت: از ساکت درخواست کرده‌ام که ما را تنها نگذارد و در کنارمان باشد تا از تجربیات وی بتوانیم برای پیشرفت تیم فوتبال سپاهان استفاده کنیم.

مدیر عامل باشگاه سپاهان عنوان کرد: مسوولان باشگاه در اولین جلسه‌ای که در چند روز گذشته داشتیم، خواستند که این تیم را امسال قهرمان کنیم. بنده هم برای موفقیت تیم سپاهان تمام تلاشم را می کنم تا بتوانیم امسال هم همچون سال های گذشته موفقیت های بزرگی برای این تیم بدست آوریم.

وی در مورد رضایتنامه خسرو حیدری هم اظهار داشت: اصلا بحث تهدید فتح الله زاده مطرح نبود و به خاطر تهدید وی رضایت نامه را امضا نکردیم؛ بلکه گفتم کسی که مشکلات خانوادگی دارد و قلبش در اصفهان نیست، باید مشکلاتش حل شود و از حسینی خواهش کردم تا رضایتنامه حیدری را امضا کند.

وی در پایان گفت: ما اصلا با تهدید هیچکس کاری نداریم و آنچه که منطق حکم می کند را انجام می دهیم.

نظر شما