می‌خواهیم دست پر اصفهان را ترک کنیم

غلامحسین پیروانی: مقابل سپاهان از پیش ‌بازنده نیستیم

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۸:۲۱:۱۴
کد خبر: ۷۰۰۹۳
غلامحسین پیروانی: مقابل سپاهان از پیش ‌بازنده نیستیم
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: اگرچه ۱۰ سال است که مقابل سپاهان پیروزی نشده‌ایم، اما در بازی امشب مقابل این تیم از پیش‌بازنده نخواهیم بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت سپاهان، غلام پیروانی سرمربی نفت آبادان در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اصفهان گفت: سپاهان تیم باشخصیتی است و این بازی چون خارج از خانه هم برگزار می‌شود یکی از دیدار‌های سخت ما به حساب می‌آید و ما تمام سعی مان را می‌کنیم تا دست پر از زمین مسابقه بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: به هیچ وجه برای کسب تساوی و گرفتن یک امتیاز به اصفهان نیامده‌ایم و ما در هر مسابقه چه در خانه چه خارج از خانه تمام تلاشمان را می‌کنیم و به هیچ وجه روی به بازی دفاعی نمی‌آوریم.

سرمربی تیم نفت آبادان پیرامون وضعیت سپاهان و تغییر و تحولات مدیریتی این تیم گفت: سپاهان تیم با ریشه‌ای است و ساختار دارد. نمی‌خواهم زحمات قلعه‌نویی را نادیده بگیرم اما سپاهان از زمان مرحوم حریری با ساختار مناسبی شکل گرفت و من به یاد می‌آورم در جام تخت جمشید این تیم هم تاج و هم پرسپولیس را در تهران شکست می‌داد.

وی تصریح کرد: من با علیرضا رحیمی آشنایی نسبی دارم. وی یکی از مدیران لایق استخوان خرد کرده کشور است و مطمئنم چون سپاهان ساختار مناسبی دارد می‌تواند با این مدیر هم مثل گذشته خوب نتیجه بگیرد. ضمن اینکه باید از زحمات بی وقفه اقای ساکت برای اعتلای سپاهان و ورزش ایران و اصفهان تشکر کرد. 

پیروانی پیرامون اینکه ۱۰ سال است سپاهان از نفت شکست نمی‌خورد، گفت: به هر حال نتیجه بازی در لحظه رقم می‌خورد و ما از پیش بازنده نیستیم. در بازی قبل با فجر سپاسی در دقایق پایانی دو موقعیت خطرناک روی دروازه دو تیم ایجاد شد که هر کدام تبدیل به گل می‌شد سرنوشت بازی تغییر می‌کرد. به نظر من طراوت لیگ از هفته ششم برمی‌گردد و تماشاگران شاهد بازی‌های زیباتری خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز