انتقاد سایت ناصر حجازی از اظهارات مایلی کهن

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۲۰:۳۳:۳۳
کد خبر: ۷۰۱۴۲
انتقاد سایت ناصر حجازی از اظهارات مایلی کهن
سایت اسطوره فقید باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مدیر فنی پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی انتقاد کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در وب سایت مرحوم ناصر حجازی آمده است:

مایلی کهن در برنامه ورزش و مردم صحبتهایی را مطرح نمود و حتی از نام آتیلا حجازی استفاده کرد که پرتال شخصی ناصر حجازی لازم دید تا جهت روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی ارایه دهد :

بعد از صحبتهای مایلی کهن در مورد اتفاقات فینال جام حذفی ، مصاحبه ای از آتیلا حجازی در یکی از روزنامه های ورزشی به چاپ رسید که آتیلا در بخشی از آن گفتگو نحوه ادبیات بکار برده شده و نوع نوشتاری صحبتهایش را تکذیب کرد و محتوای اصلی حرفهایش را در ارتباط با کلیت آنچه درپشت پرده فوتبال رخ می دهد ، بیان نمود و هیچ اشاره ای به فینال جام حذفی نداشت. ضمن آنکه آتیلا در آن زمان در تیم استقلال هیچ مسوولیتی عهده دار نبود و قطعا دخالتی در تایید یا تکذیب مورد مطرح شده نخواهد کرد اما بیان آنچه ضرورت دارد قهرمانی استقلال در سالی است که ناصر حجازی آن تیم را بسته بود و تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی در کنارش بود و از ابتدای فصل وعده کسب جام را داده و بعد از قهرمانی استقلال ، حجازی خوشحالترین استقلالی ایران زمین بود. پس بهتر است مایلی کهن ضعف فنی خویش در این سالها و عدم محبوبیتش را با زیر سوال بردن قهرمانی استقلال و لوث کردن شادی هواداران این تیم پوشش ندهد و اگر مدرکی داشت ، همان زمان رو میکرد تا حتی حمایت ناصر حجازی که محبوب میلیونها ایرانی و سردمدار مبارزه با فوتبال نا پاک است را همراه خویش میدید.

آقای مایلی کهن هیچگاه هواداران ناصر حجازی که تعلق به رنگ خاصی نیز ندارند ، فراموش نمی کنند که شما چگونه اسطوره آنها را که قرار بود تا بر روی نیمکت تیم ملی بنشیند و به آرزوی دیرینه اشان برسند را به یکباره کنار گذاشتید و نام شما یک شبه جهت هدایت تیم ملی بیرون آمد و جالب اینجاست که به دیگران اتهام فامیل بازی و زد و بند می زنید ومردم هرگز فراموش نمی کنند که چند سال قبل، بعد از جام جهانی آلمان زمانی که مسوولین وقت از ناصر حجازی برنامه خواستند تا هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد ، باز نام شما به میان آمد و وقتی حجازی غیر مستقیم از روابط پشت پرده ای که ظاهرا خود منتقد به آن هستید ! سخن گفت ، شما اهانتهایی به حجازی کردید هیچگاه از ذهن و یاد مردم پاک نخواهد شد و حال امروز از نام فرزند اسطوره ورزش ایران جهت سرپوش گذاشتن بر حرفهایی که زده اید استفاده می کنید .آقای مایلی کهن شخصیت و رفتار شما به خودتان مربوط است اما لطف کنید و دیگر نامی از حجازی و یادگارهای حجازی به زبان نیاورید .

آقای مایلی کهن شما نیز ظاهرا مانند بعضی ها که به آنها منتقد هستید ، در هیچ یک از مراسم حجازی حاضر نبودید .شاید تحمل محبوبیت حجازی چندان ساده نباشد.براستی فکر کردید که چرا شما هم که بظاهر معترض نسبت به بسیاری از مسایل هستید پایگاهی میان مردم ندارید اما ناصر حجازی که از ناپاکیهای فوتبال سخن میگفت در دل مردم جای دارد ؟ حجازی وابستگی نداشت و خودش بود.


اقای مایلی کهن شما در حالی قصد دارید شخصیت و مدیریت فتح اله زاده را زیر سوال ببرید که هرگز در جایگاه تحصیلی و افتخارات ایشان نیستید و ناصر حجازی بخصوص در ماههای آخر زندگی اش که تلاش های فتح اله زاده در ساخت و تکمیل کمپ باشگاه استقلال (ناصر حجازی ) را میدید ، از ایشان بعنوان خدمتگزار مردم یاد میکرد اما شما چه خدمتی به مردم کرده اید که انتظار دارید از شما به عنوان اسطوره یاد شود ؟ به کدام افتخار یا خدمت به مردم؟

شما از برتری مدیری سخن می گویید که بدلیل حکم دادن به شما پر افتخار است، اینکه کدام افتخار ، بر ما پوشیده است و آنوقت نه فقط فتح اله زاده را با آن همه مقام و قهرمانی فاقد موفقیت میدانید که قصد تخریب بهترین گلزن جهان را نیز دارید .فکر نمی کنید شما برای داشتن پست و مقام حاضر به هر تعریف و تمجیدی می باشید ؟ هواداران پرسپولیس نیز پاسخ شما را داده اند. راستی اقای مایلی کهن چرا شما به این فوتبال چسبیده اید و نمی روید تا کمتر در انظار گریه کنید !

آقای مایلی کهن راستی هنوز که هنوز است بعد از گذشت آن همه سال از اخراج شما بدلیل کسب نتایج ضعیف از تیم ملی با آن همه ستاره ، این سوال برایم مطرح بوده است که چطور بازیکنانی مثل محسن رنجبران در حالی که هنوز جوهر قراردادشان با پرسپولیس خشک نشده بود و در تیم پرسپولیس ذخیره سعداوی ها بودند بکباره به تیم ملی دعوت میشدند حتی کاویان پور و خیلی های دیگر اما از استقلال فقط یکی دو بازیکن حضور داشتند.دعوت از بیش از نیمی از بازیکنان فیکس و ذخیره آن سال پرسپولیس به تیم ملی همان فوتبال پاکی است که از آن سخن میگویید یا مسایلی دیگر دخیل بوده است.لطفا به این سوال پاسخ دهید.

هواداران استقلال هیچگاه فراموش نمی کنند که چطور با عدم دعوت از ستاره های وقت تیمشان همچون زرینچه ، تقوی ، اختر، غلامپور ، پرورش خواه ، اکبریان ، اکبرپور، پاشازاده و...چگونه قصد تخریب تیمشان را داشتید اما ناصر حجازی و فتح اله زاده با قهرمان کردن استقلال در لیگ و نایب قهرمانی در آسیا پاسخ محکمی به بعضی از رفتارها دادند.

آقای مایلی کهن سعی کنید حرفهایتان را با دلایل محکم و محکمه پسند و بدون غرض ورزی نسبت به اشخاص مطرح نمایید تا هم به فوتبال کمک کرده باشید و هم نگاهها را به خودتان تغییر دهید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز