از تماشاگران اصفهانی عذرخواهی می‌كنم

فرکی: بدن بازیکنانمان ناآماده بود، قصد وقت تلف کردن نداشتیم

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۲:۰۹
کد خبر: ۷۲۷۵۳
فرکی: بدن بازیکنانمان ناآماده بود، قصد وقت تلف کردن نداشتیم
سرمربی نفت تهران بعد از برد یك بر صفر تیم نفت تهران برابر سپاهان در نشست خبری گفت: بازی دشوار و سخت و البته قابل پیش‌بینی بود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین فرکی سرمربی نفت تهران که از پیروزی تیمش در اصفهان راضی بود، اظهار داشت: در نیمه اول بازی برابری مقابل سپاهان انجام دادیم و طبیعی بود كه سپاهان در نیمه دوم با تركیبی هجومی‌تر به میدان خواهد آمد و این اتفاق نیز افتاد.

وی با اشاره به اینكه ما به دنبال همین سبك بازی سپاهان بودیم، گفت: در این بازی به دنبال یك فرصت و یك گل بودیم كه الحمدلله به آن رسیدیم. ما در این بازی به دنبال كسب حداقل نتیجه و نیم‌نگاهی به كسب حداكثر امتیاز داشتیم كه خدا را شکر به این مهم دست یافتیم.

فركی در ادامه راجع به وقت‌كشی‌های متعدد برخی از بازیكنانش گفت: از تماشاگران اصفهانی بابت این امر عذرخواهی می‌كنم. زمین خوردن‌های متعدد بازیكنان ما خصوصا در نیمه دوم به جهت ناآمادگی بدنی آن‌ها بود و این اتفاق‌ها به جهت تلف كردن زمان و وقت بازی نبود.

فركی با اشاره به اینكه توان بازیكنان ما با گذشت زمان تحلیل می‌رفت، ادامه داد: كسانی كه من را می‌شناسند گواهی می‌دهند كه تاكنون اعتقادی به وقت‌كشی نداشته‌ام. البته این را هم باید در نظر بگیریم كه میانگین سنی بازیكنان تیم نفت 24 سال بوده و این نتیجه غرور خاصی به بازیكنان ما داد.

وی در ادامه افزود: مهم برای ما كسب سه امتیاز این بازی بود و از این جایگاه به شما قول می‌دهم با توجه به دو هفته تعطیلی پیش رو و برگزاری اردوی آمادگی تیم در اردبیل میزان آمادگی بدنی بازیكنان تیم نفت تهران به حدی برسد كه دیگر شاهد این گونه زمین‌ خوردن‌ها نباشیم.

فركی در ادامه راجع به گرفتن تعداد زیادی کارت زرد توسط بازیكنانش گفت: این تعداد كارت نشانگر همان مشكلات بدنی است كه اشاره كردم و طبیعی است كه بازیكنان در این بازی برای رسیدن به هدف نهایی، حركاتی بكنند كه بعضا منجر به صدور كارت زرد شود اما در آینده سعی خواهیم كرد كه چنین اتفاق‌هایی تكرار نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز