/پیش بازی هفته سوم لیگ برتر فوتبال-۵/

داماش-مس کرمان؛ یک کروات آشنا در مصاف فانوس به‌دستان

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۲:۲۷
کد خبر: ۷۵۱۹۶
داماش-مس کرمان؛ یک کروات آشنا در مصاف فانوس به‌دستان
در هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم داماش گیلان از مس کرمان، همسایه قعر جدولی اش پذیرایی می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دو تیم داماش گیلان و مس کرمان در شرایطی در هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر می روند که هیچ یک وضعیت مناسبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارند.

مسی ها در این هفته یک انقلاب اساسی در کادرفنی و روی نیمکت خود بوجود آوردند و با کنار گذاشتن صمد مرفاوی، میروسلاو بلاژویچ را به روی کار آوردند.

از طرفی داماشی ها که تنها در این 5 هفته 4 امتیاز کسب کرده و در همسایگی مس کرمان در رده شانزدهم قرار دارند، در صورتی که نتوانند در این دیدار خانگی نتیجه بگیرند، آنها هم به احتمال فراوان با شرایط مس کرمان روبرو خواهند شد.

جدول بازی را در ذیل مشاهده کنید:

 

داماش گیلان

مس کرمان

زمان ومکان مسابقه

جمعه 18/6/90 - ساعت 19 – ورزشگاه عضدی رشت

تیم داوری

احمد صالحی با کمک محمدرضا ابوالفتحی و سعید قاسمی

نتیجه آخرین رویارویی

ندارند

سوژه بازی

میروسلاو بلاژویچ سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان در این بازی برای نخستین بار بر روی نیمکت تیم مس کرمان می نشیند. حضور وی در این تیم با حواشی زیادی همراه بود اما با این اوصاف او می تواند روز جمعه مسی ها را هدایت کند.

نفرات کلیدی

مهدی مهدوی کیا، محمد غلامی و محمد آبشک

مهرداد پولادی

غایبان

ندارد

ندارد

اظهارنظرها

دینورزاده: هنوز در رشت پیروز نشده ایم و باید دیگر یک شیرینی به این هواداران بدهیم که شرمنده شان نباشیم. مس هم تیم خوبی است وحقش نیست که اینجای جدول باشد. این تیم بحران زده است وقطعا برای خارج شدن ازبحران به رشت می آید.

بلاژویچ: از چهار بازی آینده ما سه بازی خارج از خانه است و این واقعا كارمان را دشوار می كند. در شرایط بسیار حساسی هستیم. ابتدا می خواهم به تیم نظم بدهم و سپس ترکیب اصلی ام را انتخاب کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز