ابراهیم زاده بار دیگر به کنفرانس نرفت!

خبری که مربی ذوب آهن را شگفت زده کرد/ گده: قاضی را بخشیده‌اند؟!

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۹:۵۲
کد خبر: ۷۵۲۹۰
خبری که مربی ذوب آهن را شگفت زده کرد/ گده: قاضی را بخشیده‌اند؟!
مربی تیم ذوب آهن در کنفرانس خبری پیش از بازی دربرابر پرسپولیس گفت: فشردگی کارها و برنامه ها باعث شد تا ابراهیم زاده نتواند در این کنفرانس حضور داشته باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در حالی که همه خبرنگاران در سالن کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های ذوب آهن و پرسپولیس در انتظار حضور منصور ابراهیم زاده، سرمربی تیم ذوب آهن بودند، به ناگاه یورگن گده آلمانی که دستیار ابراهیم زاده است به سالن آمد و پاسخگوی خبرنگاران شد.

وی که خود از غیبت ابراهیم زاده بی خبر و تعجب زده بود و نمی دانست که او باید به خبرنگاران پاسخ دهد، درباره بازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی سختی در پیش داریم. ما در مورد این دیدار صحبت های زیادی انجام داده ایم. شرایط مان بسیار خوب است و بچه ها آمادگی قابل قبولی دارند. تنها مشکل مان ملی پوشان هستند که تازه امروز صبح به جمع ما پیوستند. ضمن اینکه قاسم حدادی فر را بدلیل مصدومیت در بازی قبلی تیم ملی در اختیار نخواهیم داشت. سینا عشوری و هوار ملا هم دیگر غایبان ما هستند و در مجموع با 3 بازیکن غایب به مصاف پرسپولیس می رویم.

گده که از شنیدن حکم لغو محرومیت محمد قاضی شگفت زده بود و البته پس از کنفرانس متوجه آن شده بود، در این باره اظهار داشت: در همه دنیا نیز ابتدا بازیکن را محروم می کنند و سپس در مورد آن تصمیم می گیرند.

این صحبت گده با واکنش خبرنگاران همراه شد و آنها این صحبت را درست ندانستند. گده نیز در پاسخ به صحبت اصحاب رسانه عنوان کرد: با این حال من آنچنان در جریان رای باشگاه نیستم و چنانچه سرمربی تیم صلاح بداند وی در این بازی به میدان خواهد رفت.

مربی تیم ذوب آهن در مورد غیبت ابراهیم زاده و کاپیتان تیم در کنفرانس خبری گفت: فکر می کنم در باشگاه جلسه ای بوده که ابراهیم زاده ناچار شده بدلیل همزمانی در آن جلسه حضور داشته باشد. ضمن اینکه ما بعد از این بازی باید بلافاصله کره جنوبی برویم و بازی مان در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنیم. همین فشردگی کارها و برنامه ها باعث شد تا ابراهیم زاده نتواند در این کنفرانس حضور داشته باشد. اما کاپیتان تیم قاعدتا باید حضور می داشت که درباره آن اطلاعی ندارم.

نظر شما