امید در بین فوتبالدوستان زنده شد

ساکت: منتظر قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا هستیم

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۴:۲۶:۰۰
کد خبر: ۸۰۸۵
ساکت: منتظر قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا هستیم
مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: امیدوارم با تداوم پیروزی های تیم ملی، شیران سرزمین پارس، کاپ قهرمانی آسیا را پس از سال ها به ایران بیاورند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد رضا ساکت مدیرعامل سپاهان درباره پیروزی های تیم ملی مقابل عراق و کره شمالی در جام ملت های آسیا گفت: دو پیروزی اخیر تیم ملی فوتبال بسیار لذت بخش بود و شور و امیدواری به فوتبال ملی را در بین مردم دوباره زنده کرد. امیدوارم با تداوم این پیروزی ها که در نهایت به قهرمانی در قاره کهن منجر می شود، ایران مان را به خاطر یک حماسه بیاد ماندنی دیگر در جشن و شادی ببینیم.


وی با تقدیر از عملکرد همه ملی پوشان ایران اظهار داشت: فرای رنگ و باشگاه عملکرد تک تک ملی پوشان ستودنی و قابل تقدیر است. همه آنان به مثابه یک سرباز ملی برای نام و سربلندی ایران می جنگند و این تعصب و جنگندگی را می توان به وضوح در بازی های زیبای آنان مشاهده کرد.


ساکت ادامه داد: خوشحالم که تیم سپاهان با 6 بازیکن سهمی را در این افتخار آفرینی ها و خشنودی ایرانیان به خود اختصاص داده است.


وی با اشاره به انتخاب هادی عقیلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران – کره شمالی گفت: این انتخاب را به هادی تبریک می گویم. عقیلی در روز تولدش بهترین هدیه را به هموطنانش داد و تولدش را بیادمانی تر از هر زمانی کرد.


ساکت با اشاره به دو پیروزی تیم ملی فوتبال در رقابت های جام ملت ها اظهار امیدواری کرد: مطمئنم که شیران پارسی در باد این دو پیروزی گرفتار نمی شوند و با درایت کادر فنی و سرپرستی و تلاش خود همچنان این روند توفنده را ادامه خواهند داد.

وی اضافه کرد: پیام همه مردم ایران به ملی پوشان اینست که رسالت و ماموریت تان تا زمانی که جام را بالای سر نبرده اید و پرچم کشورمان در این رقابت ها به اهتزاز در نیاید پایان نیافته است. بازی های بعدی در مراحل حذفی حساس تر است و باید حسابی مراقب بود.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز