ارزیابی ام از عملکرد تیم ملی مثبت است

تاج: ایران در یک چهارم نهایی با بحرین بازی می‌کند

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۹:۴۰:۰۰
کد خبر: ۸۳۰۷
تاج: ایران در یک چهارم نهایی با بحرین بازی می‌کند
نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: ارزیابی ام از عملکرد تیم ملی بسیار مثبت است و فکر می کنم در مرحله یک چهارم با بحرین روبه رو شویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی تاج نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران گفت: پس از بازگشت رئیس فدراسیون از قطر نشستی را با وی برگزار کردیم و گزارش کاملی را از روند کارهای فدراسیون در روزهایی که در فدراسیون حضور نداشت، به او ارائه کردم. درباره برگزاری انتخابات 5 استان گلستان، سمنان، هرمزگان،گیلان و خوزستان بحث کردیم که باید هرچه سریعتر مجمع انتخاباتی این استانها برگزار شود.


وی درباره وضعیت تیم ملی گفت: ارزیابی من از عملکرد تیم ملی بسیار مثبت است و فکر می کنم در مرحله یک چهارم با بحرین روبه رو شویم. گرچه شانس این تیم را 50 درصد و درست مثل استرالیا می دانم، اما به نظر من بازی مرحله یک چهارم بین تیم های بحرین و ایران برگزار خواهد شد. در مجموع حریفتیم مقابل هر حریفی می خواهد باشد و تیم ملی پتانسیل این را دارد که به جمع 4 تیم نهایی صعود کند و به امید خدا شاهد افتخار آفرینی بازیکنان باشیم. امیدوارم با کمک جامعه فوتبال و رسانه های کشور و دعای خیر مردم تیم ملی در جام ملت‌ها قهرمان شود.


تاج در پایان گفت: از اینکه قرار است قطبی به بازیکنان ذخیره اش فرصت دهد تا در بازی با امارات حضور داشته باشند، بسیار خوشحالم؛ چرا که این کار منطقی است و استراحت دادن به بازیکنان اصلی و تک اخطاره ها می تواند هوشمندانه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز