با اشاره به حاشیه دو مدافع سرخپوشان

كاظمیان: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که با این مسائل زیر سوال نمی رود

۱۳۹۰/۰۸/۱۲ - ۱۳:۳۴:۱۸
کد خبر: ۸۵۲۶۶
كاظمیان: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که با این مسائل زیر سوال نمی رود
مهاجم تیم فوتبال پسپولیس گفت: شیث رضایی و محمد نصرتی باید در این جامعه زندگی کنند و فکر می کنم آنچه الان در حال اتفاق افتادن است، بی انصافی می باشد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جواد کاظمیان بازیکن ملی پوش پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه گفت: در حال حاضر با شیث رضایی و محمد نصرتی که این همه سابقه بازی ملی دارند، طوری برخورد می شود که انگار اصلا برای این آب و خاک نیستند. نه اینکه از آنچه اتفاق افتاد دفاع کنم.

وی افزود: آنچه روی داد، در جای خودش و توسط افراد مسئول رسیدگی می شود و حالا هر مقدار جریمه و محرومیت که لازم باشد، اعمال می شود، اما نباید آنها را نیست و نابود کنیم. کمی هم به خانواده آنها فکر کنند. آنها باید در این جامعه زندگی کنند و من فکر می کنم آنچه الان در حال اتفاق افتادن است، بی انصافی است. اگر کسی می خواهد کاری کند یا حرفی بزند، باید در جهت درست شدن این مسایل باشد.

کاظمیان درباره اینکه آیا این اتفاقات روی شرایط تیم تاثیر گذار خواهد بود یانه، اضافه کرد: پرسپولیس آنقدر بزرگ است که با این مسایل زیر سوال نمی رود. این اتفاق می توانست هر جای دیگری بیفتد. در خیلی از تیم ها اتفاقات زیادی روی می دهد که اصلا توجه نمی شود، ولی در پرسپولیس همه منتظرند تا یک موردی پیدا کنند. امیدوارم این مسایل هم با دخالت چند بزرگتر به خیر بگذرد. پیروزی بر داماش نشان داد که بچه ها اگر از نظر روحی و روانی شرایط متعادلی داشته باشند، می توانند در سخت ترین شرایط هم به نتیجه برسند و الان این تفکر در تیم به وجود آمده است.

بازیکن ملی پوش کشورمان درباره بازی با تیم ملی بحرین، گفت: بازی قبل نشان داد که ظرفیت های فوتبال ایران چقدر است، اما نباید توقع داشته باشیم که به یک برد پر گل برسیم. بحرین زخم خورده است و فکر می کنم پیروزی با اختلاف یک گل برای اثبات برتری ایران کافی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز