حسین شمس در گفت‌وگو با برنا

بیرون ماندن شمسایی به صلاح فوتسال نبود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۲:۰۰
کد خبر: ۹۱۱
بیرون ماندن شمسایی به صلاح فوتسال نبود
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: به صلاح نبود که شمسایی بیش از این بیرون بماند. به همین دلیل هم پادر میانی کردیم تا محرومیتش بخشیده شود.

حسین شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص بازی دوستانه تیم ملی فوتسال مقابل بلژیک اظهار داشت: قرار است روز 23 دی ملی پوشان در بازی های باشگاهی به میدان بروند و روز بعد به اردو می آیند تا بدون انجام تمرین برای دیدار روز بیست و پنجم با این تیم اروپایی آماده شوند.

وی افزود: سال گذشته 2 بار با بلژیک در خاک این کشور بازی دوستانه انجام دادیم که دفعه اول 4-4 مساوی کردیم، اما در بازی دوم با 5 گل این تیم باسابقه را شکست دادیم. بلژیک جزء تیم های برتر اروپا است و مربی اش نیز مدرس فیفا می باشد. ضمن اینکه آنها از چند بازیکن خارجی نیز که تبعیت بلژیک گرفته اند، در ترکیب خود سود می برند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره مصدومیت محمد طاهری عنوان کرد: پس از صحبتی که با این فوتسالیست داشتم، وی گفت که آسیب‌دیدگی‌اش جدی نیست و با چند جلسه فیزیوتراپی آماده بازگشت به میادین خواهد شد.

شمس درخصوص بخشش محرومیت وحید شمسایی از سوی باشگاه فولاد ماهان گفت: به دنبال آن بودیم که شمسایی بیش از این بیرون از میدان نماند؛ چرا که این وضعیت اصلا به صلاح او و فوتسال کشورمان نبود. بنده به همراه آقایان ترابیان و ابرقویی نژاد پادرمیانی کردیم تا مشکلش حل شود که خوشبختانه این اتفاق نیز رخ داد.

او در پایان در خصوص دعوت مجدد از مصطفی نظری اظهار داشت: مشکلی که او داشت، حل شده و به اردوی تیم ملی برای بازی با بلژیک دعوت خواهد شد.

نظر شما