چند خبر از کمیته انضباطی

جریمه ۳۰ میلیونی استقلال به خاطر تماشاگرانش/ خداداد عزیزی محروم شد

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۵:۰۰:۱۶
کد خبر: ۹۴۲۷۵
جریمه ۳۰ میلیونی استقلال به خاطر تماشاگرانش/ خداداد عزیزی محروم شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای های خود را درخصوص تیم های مختلف صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و آلومینوم هرمزگان از سری رقابتهای لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که تماشاگران تیم سیرجان مرتکب تخلفاتی شدند. بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه فوق را به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. همچنین به دلیل تخلف علی تبریزی، کمک مربی تیم سیرجان که از سوی داور مسابقه اخراج شده بود، او از سوی این کمیته به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


جریمه نقدی و توبیخ کتبی برای فرهاد کاظمی

دیدار دو تیم پیکان تهران و داماش ایرانیان در پیکان شهر از سری رقابتهای لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که فرهاد کاظمی و مرتضی کرمانی مقدم، مربیان تیم فوتبال پیکان مرتکب تخلفاتی شدند. بر همین اساس فرهاد کاظمی به توبیخ کتبی و درج در پرونده به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. مرتضی کرمانی مقدم نیز به مدت یک جلسه از همراهی تیم و حضور در مسابقات رسمی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین تیم فوتبال پیکان که دارای 6 بازیکن اخطاری در این بازی بود، طبق آئین نامه انضباط به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


جریمه نقدی برای سرپرست تیم میثاق تهران

دیدار دو تیم پیروزی تهران و میثاق تهران از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که از سوی سهراب خلیلی، سرپرست و هادی منصوری، متصدی تدارکات تیم میثاق تهران تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس سهراب خلیلی به مدت یک جلسه از همراهی تیم و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین هادی منصوری نیز به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 3 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


محرومیت خداداد عزیزی و جریمه برای تیم ابومسلم خراسان

به دلیل تخلفات خداداد عزیزی، سرمربی تیم ابومسلم خراسان در دیدار مقابل فولاد یزد، وی به مدت دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا به دلیل تخلفات تماشاگران تیم ابومسلم خراسان، این باشگاه به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


تذکر کتبی برای سرمربی و محرومیت برای مربی استقلال


دیدار دو تیم استقلال تهران و مس کرمان از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر درحالی برگزار شد که از سوی پرویز مظلومی، سرمربی تیم استقلال تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس وی به تذکر کتبی از سوی کمیته انضباطی جریمه شد. همچنین حسین ترابپور، مربی استقلال نیز به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه باشگاه استقلال به دلیل تخلف تماشاگرانش به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


جریمه تیم ملوان بندر انزلی به دلیل تخلف تماشاگرانش

دیدار دو تیم راه آهن شهر ری در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس باشگاه فوق به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


جریمه نقدی برای باشگاه سپاهان


دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و صبای قم از سری رقابتهای لیگ برتر برگزار شد که تماشاگران تیم فولاد مبارکه سپاهان مرتکب تخلفاتی شدند. برهمین اساس باشگاه سپاهان به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز