مقایسه عجیب استقلال با بارسا

مظلومی: هیچوقت از بردن پرسپولیس سیر نمی‌شویم/ شکست دادن تراکتورسازی خیلی به من چسبید

۱۳۹۰/۱۱/۱۰ - ۱۸:۰۱:۲۵
کد خبر: ۹۴۳۱۶
مظلومی: هیچوقت از بردن پرسپولیس سیر نمی‌شویم/ شکست دادن تراکتورسازی خیلی به من چسبید
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همچون بارسلونا که از بردن رئال‌مادرید هیچ‌وقت خسته نمی‌شود، ما هم هیچ‌گاه از بردن پرسپولیس سیر نمی‌شویم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پرویز مظلومی امروز در گفتگویی با سایت باشگاه شرکت کرده که متن آن به شرح زیر است:

*موفق شدید تراکتورسازی را در تبریز شکست دهید تا یکبار دیگر صدرنشینی‌تان را بیش از پیش تثبیت کنید.

ترجیح می‌دهم دیگر در مورد این بازی صحبت نکنم؛ چرا که برای ما تمام شده است، فقط به ذکر این جمله بسنده می‌کنم که این برد بنا بر دلایلی به خود من خیلی چسبید.

*اما در کنار برد شما مسئله دیگری که در این بازی به آن پرداخته شد بحث داوری محسن ترکی بود که با اعتراض تراکتوری‌های نیز همراه بود.

از قدیم گفتند همیشه شعبان، یکبار هم رمضان. در همین فصل جدید بازی‌های زیادی بوده که ما به لحاظ داوری ضربه خورده‌ایم و حالا این اتفاق برای رقیب می‌افتد. حریف برای ما تیم بسیار قابل احترامی بود، اما من و تیمم فقط به سه امتیاز این بازی فکر می‌کردیم که موفق شدیم آن را هم به دست بیاوریم.

*حالا با این برد با روحیه‌ای بهتر آماده دربی 74 می‌شوید. ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟

مثل تیم بارسلونا که از بردن رئال‌مادرید هیچ‌وقت خسته نمی‌شود، استقلال هم هیچ‌گاه از بردن پرسپولیس سیر نمی‌شود. پرسپولیس تیم بسیار خوب، قابل احترام و با هوادارانی فهیم است که حالا مربیگری آن برعهده دنیزلی است. با این حال ما مقابل این تیم هم به برد فکر می‌کنیم؛ چرا که هدف ما قهرمانی است و نام حریفان برای ما چندان تفاوتی ندارد. ضمن اینکه به شخصه معتقدم دلیل اصلی جذابیت لیگ ایران این دو تیم پرطرفدار است که بازی‌هایشان نیز نقش بسزایی در جذابیت هرچه بیشتر لیگ ایران دارند.

*خسرو حیدری و ساموئل با کارت زردهایی که در دیدار مقابل تراکتورسازی دریافت کردند بازی با پرسپولیس را از دست دادند.

استقلال یک تیم و یک خانواده بزرگ است که همه بازیکنان آن قابل اطمینان هستند. ما در بازی‌های بسیاری چندین مهره‌مان را در اختیار نداشتیم، اما نتیجه گرفته‌ایم. حتی با تیم دوم‌مان هم به پرسپولیس نباخته‌ایم. اینکه می‌گوییم خانواده هستیم یعنی همین. منظورم از خانواده بودن یک خانواده چند نفره نیست، بلکه منظور من خانواده چهل‌ میلیون نفری است که استقلال را دوست دارند و برای موفقیتش تلاش می‌کنند. ما به اینکه در بازی‌هایمان بخواهیم از بازیکنان جایگزین استفاده کنیم عادت کرده‌ایم؛ چون این اتفاق بارها برای‌مان افتاده، با این حال همیشه از پس کار برآمده‌ایم.

*یعنی نگران غیبت این مهره‌های خود نیستید؟

نه، همان‌طور که گفتم مثل همیشه متحد و همدل برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنیم. ما به کار گروهی‌مان یقین داریم، مثل بازی با تراکتور که بازیکنانم توانستند بیش از 400 پاس سالم به هم بدهند و نسبت به حریف سرتر بودند. نمایش گروهی ما همواره با نتایج مثبت همراه بوده ضمن اینکه این نکته را اضافه کنم که هر وقت به بازی دربی می‌رسیم، نگرانی‌هایمان کمتر می‌شود چون بازیکنانم بهتر و مصمم‌تر از قبل تمرین می‌کنند؛ به طوری که کار‌مان برای انتخاب 11 بازیکن ثابت خیلی سخت‌تر از بازی‌های قبلی‌مان می‌شود.

*کارلوس کی روش هم بازی شما و تراکتورسازی را از نزدیک تماشا می‌کرد، در حالی که طی چند روز قبل صحبت‌هایی نیز میان شما و او مطرح شده بود.

حرف‌هایی که از قول من زده شده بود بعضا درست نبودند، ضمن اینکه در مورد سایر موضوعات من نه تنها در مورد استقلال که در مورد همه لیگ حرف زدم و در واقع حرف من حرف مربیان لیگ بود. ما همه غمخوار تیم‌ملی کشورمان هستیم و دوست داریم که ایران به جام‌جهانی صعود کند، اما خواهش می‌کنم من و کی روش را رودرروی هم قرار ندهند؛ چرا که ما کنار هم هستیم، اگر هم بحثی بین ما پیش می‌آید بحث مربیگری‌ است آن هم برای ارتقای هرچه بیشتر فوتبال ایران. وقتی بازی‌های فشرده‌تر باشد مصدومان هم بیشتر می‌شوند و اینچنین تیم‌ملی ضرر می‌کند. درد من هم درد تیم‌ملی است نه فقط استقلال. ما استقلال را بزرگ و مقتدر و قوی می‌خواهیم تا تیم‌ملی هم بزرگ و مقتدر و کوبنده باشد. ما بهترین همکاران تیم‌ملی هستیم، به همین خاطر من و بقیه استقلالی‌ها آرزو می‌کنیم که ایران با کی روش موفق شود.

*در آستانه دربی چه صحبتی با هواداران استقلال دارید؟

از آنها می‌خواهم مثل بازی سال قبل‌مان مقابل النصر که حمایتی بی‌نظیر از ما داشتند و هرگاه توپ به دست حریف می‌افتاد با سوت‌های کر کننده ورزشگاه را به لرزه درمی‌آوردند، برای این بازی نیز حمایتی 90دقیقه‌ای از ما داشته باشند. امیدوارم که آن لشکر چند ده ‌هزار نفری را روز پنجشنبه در ورزشگاه ببینم؛ چرا که ما هر کدام به نوعی سرباز استقلال هستیم و استقلال اگر حرکتی رو به جلو دارد، به خاطر هواداران بسیار پرشورش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز