پایان بازی از شروع آن مهمتر است

دنیزلی: دربی ترکیبی از معجزه و واقعیت فوتبال بود/ خوشحالم به روند بردهای استقلال پایان دادیم

۱۳۹۰/۱۱/۱۴ - ۰۳:۰۸:۰۸
کد خبر: ۹۴۵۷۹
دنیزلی: دربی ترکیبی از معجزه و واقعیت فوتبال بود/ خوشحالم به روند بردهای استقلال پایان دادیم
سرمربی پرسپولیس گفت: از دو جهت خوشحالم، یكی این كه فوتبالدوستان ایرانی شاهد یك چنین داربی زیبایی بودند و دیگری برای طرفداران پرسپولیس كه چنین تیم خوبی دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از شکست دادن استقلال در دربی 74 در کنفرانس خبری پس از این مسابقه در جمع اصحاب رسانه گفت: این بازی تركیبی از معجزه و واقعیت فوتبال بود. خوشحالم كه توانستیم به روند پیروزی‌های استقلال در دربی پایان دهیم.

وی افزود: ما امروز نشان دادیم كه واقعیت پرسپولیس این است كه تا دقیقه 90 بدانیم بازی تمام نشده و برای پیروزی تلاش كنیم. خوشحالم كه توانستیم به روند پیروزی‌های استقلال در دربی پایان دهیم.

دنیزلی در مورد تعویض‌های خود در نیمه دوم گفت: بالاخره تاثیرگذاری نیمكت در چنین مواقعی مشخص می‌شود. واقعیت این است كه شروع بازی آن طور كه ما پیش‌بینی كرده بودیم نبود اما من، هم به خاطر طرفداران پرسپولیس و هم به خاطر مهدوی‌كیا و زاید كه توانستند در نیمه دوم با ورودشان به زمین نتیجه را عوض كنند، خوشحالم. فلسفه ما این بود كه شروع بازی مهم است اما پایان بازی مهم‌تر كه امروز توانستیم این موضوع را به خوبی نشان دهیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی استقلال در نیمه دوم تصریح کرد: بعد از اینكه استقلال گل دوم را به ما زد ممكن است این تفكر در آنها به وجود آمده باشد كه بازی تمام شده اما یك طرف دیگر كار به این موضوع می اندیشید كه بازی تمام نشده است و آن ما بودیم كه در نهایت بازی را بردیم.

دنیزلی درباره این موضوع كه چرا هواداران پرسپولیس بعد از گل دوم استقلال كاملا سكوت كرده بودند، گفت: امروز ما یك درس گرفتیم و هواداران ما هم یك درس. آنها فهمیدند كه اگر حتی تیم عقب بیفتد نباید دست از تشویق تیم‌شان بردارند. مواقعی هست كه هوادران به بازی تیم ریتم می‌دهند و بعضی از زمان‌ها هم برعكس است. امروز، این تیم بود كه هواداران را به وجد آورد.

دنیزلی در ادامه افزود: ما لیگ قهرمانان را پیش‌رو داریم كه بسیار مشكل است. می‌توانیم دو كار انجام دهیم. یا یك راه جدید پیدا كنیم یا یك راه جدید بسازیم. از آنجا كه ما راهی پیدا نمی‌كنیم باید آن را بسازیم. هر روز و هر ساعت برای اینكه كمبودهایمان را كمتر كنیم زمان هست. من دوست داشتم كه بازیكنانی را جذب كنم كه در لیگ قهرمانان به ما كمك كنند.

سرمربی قرمزپوشان در پایان در خصوص سیستم پرسپولیس گفت: سیستم‌ها متغیرند و نمی‌شود كه همیشه یك سیستم داشت. چیزی كه سیستم‌ها را تعیین می‌كند برنامه‌ای است كه مربی در دست دارد. من خیلی روی اعداد تكیه نمی‌كنم اما امروز ما یكی از بهترین‌ بازی‌هایمان را با یك بازیكن كمتر و با همان سیستم خودمان انجام دادیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز