فوتبال باشگاه های برتر کشور

برد ارزشمند ملوان و راه‌آهن/ سپاهان با کرانچار به صدر رسید

۱۳۹۰/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۷:۴۷
کد خبر: ۹۴۵۸۴
برد ارزشمند ملوان و راه‌آهن/ سپاهان با کرانچار به صدر رسید
هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر کشور با پیروزی راه آهن و ملوان، توقف هر دو نماینده شهر تبریز و صعود سپاهان به صدر جدول رده‌ بندی خاتمه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم سپاهان امروز موفق شد در شهر رشت با نتیجه -1-0 میزبانش داماش را شکست بدهد و با 46 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

در این بازی عماد رضا در دقیقه 88 تنها گل شاگردان زلاتکو کرانچار را به ثمر رساند.

در دیگر بازی امروز تیم راه آهن پنجمین برد این فصل خود را جشن گرفت و در ورزشگاه حافظیه شیراز 2-1 فجر سپاسی را شکست داد.

حسین کعبی و بهادر عبدی برای راه آهن و مهدی نظری نیز در اواخر بازی برای میزبان گلزنی کردند.

در تهران جدال دو تیم نفت و تراکتورسازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت. در این مسابقه ابتدا رودریگو توزی در دقیقه 55 تراکتورسازی را پیش انداخت، اما فریرا در دقیقه 74 کار را به تساوی کشاند.

در تبریز تیم شهرداری این شهر در مصاف با فولاد همین نتیجه را تکرار کرد. آندره رینالدو در دقیقه 16 برای فولاد و سعید دقیقی در دقیقه 69 برای شهرداری موفق به گلزنی شدند.

در آخرین بازی نیز تیم ملوان در ورزشگاه تختی آبادان 2-1 میزبان صنعت نفت را از پیش رو برداشت. علی رمضانی در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی و محمد نزهتی در دقیقه 32 برای ملوان و فونیکه سی در دقیقه 37 برای صنعت نفت گلزنی کردند. در این بازی عباس محمدی دروازه بان میزبان در دقیقه 17 و مصطفی صبری در دقیقه 92 اخراج شدند تا صنعت نفت با 9 بازیکن بازی را به پایان برساند.

نظر شما