در گفت‌وگو با برنا

شمسایی: به دنبال یازدهمین قهرمانی در آسیا هستیم/ خوشحالم استخاره‌ام خوب آمد

۱۳۹۰/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۶:۰۱
کد خبر: ۹۷۱۲۳
شمسایی: به دنبال یازدهمین قهرمانی در آسیا هستیم/ خوشحالم استخاره‌ام خوب آمد
کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: دوره‌هایی که مسابقات آسیایی پیش از جام جهانی برگزار می‌شود، باتوجه به اینکه رقابت تیم‌ها برای کسب سهمیه نیز بوده، همیشه سخت‌تر است.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا درخصوص گروهبندی رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: من سه دوره در جام جهانی و نزدیک به یازده دوره نیز در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده ام و کاملاً به شرایط واقفم. بنابراین باید بگویم که دوره هایی که مسابقات آسیایی پیش از جام جهانی برگزار می شود، با توجه به اینکه رقابت تیم ها برای کسب سهمیه نیز می باشد، همیشه سخت تر بوده است.

وی افزود: با این تفاسیر ابتدا به فکر کسب سهمیه هستیم و سپس قهرمانی. درباره همگروه های ایران نیز باید بگویم که کره جنوبی از سال 2002 به بعد نتوانسته در فوتسال تیم خوبی باشد.، اما استرالیا پیشرفت خوبی داشته و خود را به شرایط بهتر نزدیک کرده است. قطر هم تیم ناشناخته ای است؛ زیرا این تیم از بازیکنان خارجی استفاده می کند. این مساله نیز به سرمایه گذاری آنها بر روی فوتسال برمی گردد.

آقای گل فوتسال جهان گفت: خوشبختانه لیگ پویا و خوبی داشتیم که پشتوانه خوبی نیز برای تیم ملی است. حضور جوانترها در کنار باتجربه ها باعث می شود که که بگویم هدفمان کسب یازدهمین قهرمانی در قاره و سپس موفقیت در جام جهانی است.

شمسایی که سه دوره بهترین بازیکن و 7 نیز آقای گل آسیا شده، درباره انگیزه اش برای کسب دوباره این عناوین بیان داشت: موفقیت تیم ملی برایم در اولویت استو پس از آن اگر خدا خواست، به دنبال کسب این عنوان ها خواهم بود. اگر تیم نتیجه نگیرد، این عناوین نیز ارزشی برایم نخواهم داشت. ما سال سختی را در پیش رو داریم و باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم دست پر از مسابقات آسیایی و جهانی بیرون بیاییم.

مهاجم باشگاه گیتی پسند درخصوص شرایطش در لیگ برتر گفت: در 10 هفته اول شرایط ایده آلی داشتم، اما چند هفته به دلیل مصدومیت نتوانستم بدرخشم. خوشبختانه در اواخر لیگ باز هم به شرایط آرمانی ام برگشتم و خوشحالم در نهایت قهرمان شدیم.

او رد پیشنهاد پرسپولیس در ابتدای فصل و پیوستن به گیتی پسند اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و هم حبیب کاشانی و هم محمد رویانیان از مدیران بزرگ هستند، اما خوشحالم انتخاب بهتری انجام دادم و راهی اصفهان شدم. من معتقد به استخاره و کتاب قرآن هستم. همیشه نیز در دو راهی هایزندیگ به این کتاب مقدس رجوع می کنم. خوشبختانه استخاره درخصوص پیوستن به گیتی پسند خوش یمن بود و از این بابت خوشحالم.

شمسایی درباره حواشی هفته آخر لیگ عنوان کرد: فکر می کنم این برای سومین یا چهارمین بار بود که سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده می شد.باشگاه هایی نظیر منصوری، گیتی پسند، دبیر تبریز و فولاد ماهان توسط بخش خصوصی اداره می شوند و بالطبع مسوولانشان نیز به دنبال موفقیت هستند. به هر حال باید در مواقع سخت بهترین تصمیم را گرفت و بهترین صحبت ها را گفت؛ زیرا همه این مسائل پس از چند روز فراموش می شود و آنچه می ماند، دوستی هاست. خوشبختانه لیگ بسیاری پویا و خوبی را پشت سر گذاشتیم و این از همه چیز مهمتر است.

شمسایی درباره آینده اش گفت: قراردادم با گیتی پسند به پایان رسیده و هنوز نمی دانم چه تصمیم برای آینده بگیرم. فعالاً می خواهم استراحت کنم تا ببنیم چه پیش خواهد آمد.



 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز