به دلیل عدم صدور روادید

حضور تیم وزنه برداری ایران در رقابت‌های نوجوانان جهان منتفی شد

۱۳۹۱/۰۶/۲۷ - ۱۴:۰۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۴۴۹
حضور تیم وزنه برداری ایران در رقابت‌های نوجوانان جهان منتفی شد
تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان به دلیل صادر نشدن روادید از سوی سفارت اسلواکی، فرصت حضور در رقابتهای جهانی را از دست داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، طبق برنامه ریزی قبلی قرار بود کاروان تیم وزنه برداری کشورمان متشکل از حسین رضازاده، رئیس فدراسیون، کوروش باقری، مدیر تیم های ملی، جواد خوشدل، مربی تیم و 7 ورزشکار نوجوان بامداد امروز تهران را به مقصد وین ترک کنند و از آنجا راهی کاسیک، شهر محل برگزاری رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان شوند، اما پیگیری های کمیته روابط بین الملل فدراسیون وزنه برداری به سرانجام نرسید و با وجود همکاری خوب وزارت امور خارجه و همینطور اداره کل اروپای شرقی، این تیم نتوانست روادید کشور اسلواکی را در موعد مقرر دریافت کند.

به گفته مدیر روابط بین الملل فدراسیون وزنه برداری وجود مشکل فنی در خطوط ارتباطی و سرویس اطلاع رسانی و صدور ویزای سفارت اسلواکی در تهران دلیل اصلی عدم صدور به موقع روادید برای تیم ملی وزنه برداری نوجوانان بود. کارکنان این سفارتخانه به دلیل همین مشکل فنی طی هفته های گذشته هیچ گونه درخواستی را برای صدور ویزا پذیرش نکردند.

سومین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان از روز سه شنبه 28 شهریور آغاز می شود و تا شنبه اول مهر ماه ادامه خواهد داشت.

پس از این اتفاق، با تصمیم حسین رضا زاده، نوجوانان وزنه بردار در جام پادشاهی تایلند که زیر نظر فدراسیون جهانی وزنه برداری برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

دعوتنامه حضور در جام پادشاهی تایلند از مدت ها قبل برای کشورهای عضو فدراسیون جهانی ارسال شده بود و مسئولان فدراسیون وزنه برداری کشورمان صبح امروز، بلافاصله پس از عدم صدور روادید از سوی سفارت اسلواکی و منتفی شدن حضور در رقابتهای جهانی 2012، آمادگی خود را برای حضور در این تورنمنت بین المللی اعلام کردند.

رقابتها جام پادشاهی تایلند طی روزهای 17 تا 22 مهر ماه در شهر چیانگ مای برگزار می شود و با توجه به اینکه در تقویم فدراسیون جهانی وزنه برداری گنجانده شده می تواند سنگ محک خوبی برای نوجوانان وزنه برداری ایران باشد. براین اساس تمرینات تیم وزنه برداری نوجوانان با وجود لغو سفر به اسلواکی بدون وقفه تا زمان اعزام به تایلند ادامه خواهد یافت. تورنمنت بین المللی جام پادشاهی تایلند در رده سنی جوانان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز