هشدارهای لازم را به وزنه برداران داده ایم

باقری: با تیمی کامل در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کنیم

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۴:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۳۱
باقری: با تیمی کامل در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کنیم
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری اظهار داشت: در این یک ماه گذشته اطلاعات و هشدارهای لازم را به ورزشکاران داده ایم تا در صورت گرفتن تست دوپینگ از آنها، حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا که طی روزهای 21 تا 29 فروردین 90 در تانگ لینگ چین برگزار می شود، پس از پایان رقابتهای قهرمانی کشور معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: در مورد ترکیب نهایی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان به جمع بندی لازم رسیده ام. قصد داریم با تیمی کامل در این رقابت ها شرکت کنیم، اما ترکیب نهایی را پس از رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور که نیمه اول اسفندماه در مشهد برگزار می شود، اعلام خواهیم کرد تا اگر ورزشکار شایسته ای در آن رقابت ها و همینطور مرحله سوم لیگ وزنه برداری رکوردهای خوبی را به ثبت رساند، شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست ندهد. تیم ملی برای همه وزنه برداران است و برای من نفرات حاضر در اردو با آنهایی که در بیرون از اردو به تمرین می پردازند فرقی ندارند.

باقری با ابراز رضایت از شرایط کنونی اردوی تیم ملی، به تست های گرفته شده از نفرات ملی پوش اشاره کرد و افزود: در این یک ماه گذشته اطلاعات و هشدارهای لازم را به ورزشکاران داده ایم تا در صورت گرفتن تست دوپینگ از آنها، حقی از کسی ضایع نشود. خوشبختانه ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ هم در محل اردو حاضر شدند و هم از تعدادی از نفرات ملی پوش در جریان رقابتهای لیگ جوانان تست دوپینگ گرفتند. البته این روند در جریان رقابتهای لیگ بزرگسالان و مسابقات قهرمانی کشور نیز ادامه خواهد داشت تا مشکلی بابت اعزام نفرات ملی پوش به مسابقات برون مرزی وجود نداشته باشد.

سرمربی تیم های ملی وزنه برداری در مورد آخرین وضعیت نفرات بزرگسال حاضر در اردو و شانس آنها برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا تلفیقی از جوانی و تجربه خواهد بود و قصد دارم در کنار نفرات جوانتر از باتجربه ها نیز استفاده کنم. با این حال باید به سطح آمادگی و شرایط فیزیکی وزنه برداران هم توجه داشت. به عنوان مثال الان کیانوش رستمی از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی است و اگر این درد کهنه در او تشدید شود، شاید نتواند در رقابت های چین تیم ملی را همراهی کند. با این حال باید منتظر ماند و دید در این 2 ماه باقی مانده تک تک نفرات حاضر در اردو به چه سطحی از آمادگی خواهند رسید.

کوروش باقری در توضیح کنار ماندن نفراتی چون سجاد انوشیروانی، اصغر ابراهیمی و سید مهدی پانزوان که در رقابتهای گوانگجو خوش درخشیدند گفت: تیم ملی متعلق به کسی نیست، بلکه این وزنه برداران هستند که باید با تمرینات منسجم و رکوردهای درخور توجه، خود را به تیم ملی تحمیل کنند. در این میان من هیچ خبری از سجاد انوشیروانی و سید مهدی پانزوان ندارم و اصلا نمی دانم که آنها در حال تمرین کردن هستند یا خیر. اصغر ابراهیمی را هم همین چند روز پیش در فدراسیون دیدم که گفت تمریناتش را دنبال می کند. با این حال من فکر می کنم رقابت های لیگ و قهرمانی کشوری که طی یک ماه آینده برگزار می شود، بهترین فرصت برای آنها و دیگر مدعیان خواهد بود تا با نشان دادن توانایی های خود به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز