عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با برنا

مجلس کشتی گرفتن ایرانی ها برای کشور آذربایجان را بررسی می کند

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۶۹۵
مجلس کشتی گرفتن ایرانی ها برای کشور آذربایجان را بررسی می کند
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع کوچ کشتی گیران ایرانی به کشور آذربایجان هفته آینده در مجلس بررسی خواهد شد.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا اظهار داشت: کوچ کشتی گیران ایرانی به کشور آذربایجان پدیده زشتی است که رواج یافته و باید در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد. این کار شاید از نظر حرفه ای مشکلی نداشته باشد اما از نظر اخلاقی و ورزشی زیبنده نام ایران نیست و هفته آینده در فراکسیون ورزش مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

یوسف نژاد در خصوص موضوع اختصاص یک درصد بودجه سازمان های دولتی به ورزش که قرار بود مجددا در صحن علنی مجلس مطرح شود، گفت: این موضوع در برنامه پنجم بودجه پیش بینی نشد اما برای بودجه سال آینده می تواند در لوایح دولت بیایید تا نمایندگان در خصوص آن تصمیم گیری کنند.

گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تربیت بدنی چه زمانی در صحن علنی قرائت می شود؟! نماینده مردم ساری در پاسخ به این پرسش اظهار داشت: اگر گزارش تحقیق و تفحص آماده باشد باید آن را تسلیم هیات رئیسه مجلس کند تا از سوی هیات رئیسه در نوبت قرائت قرار گیرد.احساس می کنم این گزارش تا به امروز تحویل داده نشده است.

یوسف نژاد در پایان اشاره نیز به اعتراض باشگاه ذوب آهن مبنی بر اینکه مجلس نباید در امور ورزش دخالت کند داشت و تصریح کرد: مجلس دخالتی در امور ورزش ندارد اما توجه داشته باشید که طبق قوانین، مجلس می تواند در تمام امور اظهار نظر کند و تفاوت اظهار نظر با دخالت نیز زمین تا آسمان است.

نظر شما