گفت‌وگوی ویژه

۱۳۹۳/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۴۲۵۵۵
گفت‌وگوی ویژه
دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا گفت: اجرای دقیق و کامل این مصوبه می‌تواند مشکلات ورزش را برای همیشه مرتفع کند.
علی مرادی در گفتگو با برنا:
نمایندگان باید به ورزش کمک کنند
این مصوبه می‌تواند مشکلات ورزش را برای همیشه مرتفع کند

علی مرادی دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا اعتقاد دارد که مصوبه سهم یک درصد ورزش می تواند مشکلات ورزش کشور را مرتفع کند.

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی‌ برنا با اشاره به مصوبه تخصیص یک درصد از درآمدهای نهادها، ارگان ها و سازمان های دولتی به حوزه ورزش گفت: این مصوبه در دوران آقای هاشمی تصویب شد و به نفع همه بود اما در ابتدای راه با بعضی مقاومت ها روبرو شد اما پس از گذشت چند سال همگی اهمیت آن را متوجه شدند و به آن عمل کردند.

او گفت: البته قرار بود که این درآمد به خزانه کل واریز شده و در پایان سال به ورزش اختصاص پیدا کند اما متاسفانه در اجرای آن اشکالاتی به وجود آمد و چون اجرا با نواقصی روبرو بود آرام آرام به دست فراموشی سپرده شد اما خوشحالم که دوباره به جریان افتاده است.

وی افزود: من معتقدم اجرای دقیق و کامل این مصوبه می تواند مشکلات ورزش را برای همیشه مرتفع کند. باید در این باره بازنگری صورت گیرد و با تشکیل کارگروهی اصلاحات اساسی در این مصوبه انجام بگیرد تا قانون به طور کامل و دقیق اجرا شود. مجلس نیز در این زمینه نقش کلیدی و اساسی دارد چون راس امور است و نمایندگان، نماینده مردم هستند و باید به ورزش کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز