اظهارات نوربخش عجیب بود

حق با "بنا" است

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۶:۰۰
کد خبر: ۲۶۷۹
حق با بنا است
شاید محمد بنا حق داشته باشد که نسبت به ادعاهای سرمربی تیم جوانان واکنش نشان بدهد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، روز گذشته سرمربی تیم کشتی فرنگی کشورمان در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها به حقوق کم مربیان کشتی اشاره کرد و با اظهار نظری عجیب، وضع مالی خود را ضعیف تر از کارگران افغانی برشمرد!

البته صحبت های ناصر نوربخش باعث شد تا محمد بنا با ناراحتی چنین جملاتی را در شان مربیان ملی نداند و به مربی یاد شده گوشزد کند که نوربخش و امثالهم گذشته خود و کشتی فرنگی را که توام با مشقات و بی مهری ها بود، فراموش نکنند.

قطعا در این ماجرا حق با محمد بنا است؛ چرا که نوربخش در مصاحبه یاد شده وضعیت خودش را مثال زده و مدعی شده که با تحصیلات این‌چنینی و سابقه ای آنچنانی، حقوقی کمتر از کارگران افغانی دریافت می کند؛ که البته در این خصوص باید نکاتی را به این مربی شهریاری گوشزد کنیم:

1- حقوق نوربخش به طور میانگین و با احتساب جوایز و پاداش هایی که دریافت می کند، میلیونی است و بعید می دانیم که کارگران محترم افغانستانی در ایران با چنین حقوق مکفی امورات بگذرانند.

2- بعد از روی کار آمدن محمدرضا یزدانی خرم، علاوه بر اینکه کشتی گیران ملی حقوق روزانه دریافت کردند، مربیان تیم ملی هم برای اولین بار حقوق ماهیانه شان میلیونی شد و قطعاً نوربخش پیش از این چنین حقوقی را به چشم ندیده بود و فراموش کرده که در دوره جدید مربیگری اش، حقوقش به یکباره چندین برابر شده است.

3- خبرها حاکی از آن است که ناصرنوربخش چندین واحد آپارتمان مسکونی دارد و بعید است که کارگران افغانی با حقوقی که از نوربخش بیشتر است، بتوانند صاحب چنین سرمایه ای شوند.

4- اگر این مربی شهریاری حقوق بسیار کم مربیان باشگاه ها را با کارگران فلان کشور مقایسه می کرد، می توانستیم از او دفاع کنیم؛ اما متاسفانه این مربی ملی از وضعیت خودش که حقوق میلیونی دریافت می کند، نالیده و این ادعای بی اساس جایی برای دفاع ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز