كادر فنی درصدد انتخاب نفر هشتم

وزنه برداران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۵:۰۰
کد خبر: ۳۳۷۸۸
وزنه برداران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند
هفت ملی پوش تیم وزنه برداری کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در چین مشخص شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفت ملی‌پوش از تیم 8 نفره وزنه‌برداری ایران برای حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگسالان آسیا در تانگلینگ چین مشخص شدند و یك نفر باقی مانده نیز تا روز شنبه توسط كادر فنی معرفی خواهد شد.

نفر هشتم نیز از بین سهراب مرادی (85 كیلوگرم)، كیا قدمی و یاسین باقری (94 كیلوگرم) انتخاب خواهد شد. این سه ورزشكار مشكل خروج از كشور دارند كه در صورت برطرف شدن این مساله، ملی‌پوش هشتم نیز مشخص خواهد شد، اما با توجه به ركوردگیری‌هایی كه تاكنون انجام شده شانس سهراب مرادی بیشتر از دو وزنه‌بردار دیگر است.

سرمربی و اعضای تیم ملی در دو مرحله به محل برگزاری مسابقه‌ها سفر خواهند كرد كه كوروش باقری، سرمربی تیم به همراه مجید عسگری و مرتضی رضاییان، جمعه شب و سایر ملی‌پوشان نیز یكشنبه شب عازم چین خواهند شد. اعضای كاروان وزنه‌برداری ایران برای حضور در این مسابقه‌ها ابتدا به دوبی رفته و پس از آن به پكن خواهند رفت و در ادامه نیز قسمتی از مسیر را با اتوبوس طی خواهند كرد تا به تانگ لینگ، شهر برگزاری مسابقه‌ها برسند.

رضاییان و عسگری امروز (جمعه) و سایر اعضای تیم ملی وزنه‌برداری شنبه آخرین تمرین خود را پیش از اعزام انجام خواهند داد.

مجید عسگری (56 كیلوگرم)، مرتضی رضاییان (69 كیلوگرم)، كیانوش رستمی (85 كیلوگرم)، حامد مجیدی و یاسر دادوند (105 كیلوگرم) و بهداد سلیمی و بهادر مولایی (105+ كیلوگرم) 7 ملی‌پوشی هستند كه تاكنون حضور آن‌ها در چین قطعی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز