واکنش یزدانی خرم درباره تهدیدات رئیس فیلا در گفت‌وگو با برنا

نگران نباشید، ˝مارتینتی˝ با ماست!

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۵۱:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۲۷
نگران نباشید، ˝مارتینتی˝ با ماست!
رئیس فدراسیون کشتی ایران نگران تهدیدهای رئیس فیلا در خصوص برخورد با کشتی گیرانی که مقابل صهیونیست ها به میدان نمی روند، نیست.

روز گذشته رئیس فدراسیون بین المللی کشتی –فیلا- اعلام کرد که در المپیک لندن با کشتی گیران ایرانی که مقابل حریفانی از اسرائیل غاصب مبارزه نکنند، برخورد جدی خواهد کرد و تنها عذر کسانی موجه است که بیماری یا مصدومیت آنها را پزشک معتمد فیلا تایید کند.

به همین بهانه با رئیس فدراسیون کشتی کشورمان تماس گرفتیم تا نظرات او را در این خصوص جویا شویم.

محمدرضا یزدانی خرم در مورد اظهارات "رافائل مارتینتی" به خبرنگار کشتی برنا گفت:اصلا نگران نباشید؛ مارتینتی با ماست! او بارها مسئله کشتی نگرفتن ایرانی ها با کشتی گیران رژِیم اشغالگر قدس را با من در میان گذاشته؛ که هر بار به او گفته ام ما ایرانی ها چنین کشوری را به رسمیت نمی شناسیم و هیچگاه حاضر به رویارویی با آنها نخواهیم شد.

وی در ادامه افزود:پیش از آغاز مسابقات جهانی 2010 مسکو هم فیلانشینان اعلام کرده بودند که با این کار ما برخورد خواهند کرد. به همین خاطر وقتی طالب نعمت پور با کشتی گیر رژیم صهیونیستی هم قرعه شد، مربیان تیم ملی زیر بغل او را گرفتند و به این بهانه که نعمت پور دچار مسمومیت شدید شده، او را راهی بیمارستان کردند. بی شک در مسابقات بعدی هم می توانیم با چنین ترفندهایی غائله را ختم به خیر کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز