حاشیه‌های جالب سفر رضازاده و سعیدلو به عراق

سجده شکر قویترین مرد جهان در بین الحرمین

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۴:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۱۳
سجده شکر قویترین مرد جهان در بین الحرمین
سجده شكر قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک در بین‌الحرمین، تمام ایرانیان و شیعیانی كه دیروز به زیارت 2 عزیز شهر كربلا رفته بودند را تحت تاثیر خود قرار داد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین رضازاده رییس فدراسیون وزنه‌برداری که به همراه علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی و تنی چند از روسای فدراسیون‌های ورزشی کشورمان در قالب هیاتی، برای دیدار و گفت‌وگو با مسوولان سازمان ورزش و جوانان عراق راهی این کشور شده است، روز گذشته در میان استقبال پرشور مردم این کشور به بین‌الحرمین رفت تا حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را (كه بارها با نامش وزنه‌های سنگین را بالای سر برده بود) زیارت كند.

رضازاده که با همراهی خیل عظیم دوست‌دارانش به این زیارت معنوی نائل شده بود، در این باره گفت: خدارا شکر می کنم که سعادت زیارت حرم مطهر آقا اباعبدالله حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) را نصیب من کرد. علاقه من به حضرت ابوالفضل (ع) منحصر به خودم نیست، بلكه تمام ایرانیان و شیعیان به باب الحوائج ارادت خاصی دارند. من نیز به نوبه خود در تمام مراحل زندگی‌ام به آقا ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) متوسل شده‌ام و اصلی‌ترین دلیل موفقیتم در عرصه ورزش و زندگی را همین موضوع می‌دانم.
 
رضازاده که خیلی‌ها دوست داشتند او را در حالی كه حرم حضرت عباس را زیارت می‌‌كند، ببینند، ادامه داد: من به محض حضور در حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) سجده شکر به جا آوردم؛ چراکه با توسل به این ائمه موفق شدم سنگین‌ترین وزنه‌ها را بالای سر ببرم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
 
ارادت حسین رضازاده قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جهان و المپیک به حضرت عباس (ع) باعث محبوبیت بیش از اندازه او در کشور عراق شده است و این را همراهان كاروان اعزامی مدیران ورزش ایران به عراق به چشم دیدند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری ایران و قهرمان سابق و بلامنازع این رشته در دنیا مانند بسیاری از شیعیان و به‌خصوص آذری‌زبانان ایرانی، به ساقی عطشان كربلا ارادتی ویژه دارد و این را بارها حتی در میادین مهمی چون المپیك و مسابقات جهانی به نمایش گذاشته بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز