دهن کجی مسئولان سیما به کشتی دوستان

پخش مسابقات انتخابی با تاخیر دو هفته ای!

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۶:۲۱:۳۰
کد خبر: ۶۲۷۱۵
پخش مسابقات انتخابی با تاخیر دو هفته ای!
شبکه سه سیما قصد دارد برای خشنودی حال کشتی دوستان بیشمار در سراسر ایران، مسابقات انتخابی تیم ملی را با دو هفته تاخیر به روی آنتن ببرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شبکه سه سیما قصد دارد طی روزهای آینده مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که دو هفته از پایان آن می گذرد را به روی آنتن ببرند.

یک چنین سیاستی قطعا ورزش دوستان را به یاد سالهای دور خواهد انداخت که مسابقات فوتبال خارجی پس از چند هفته از شبکه های یک و دو پخش می شد و مردم با تماشای رقابت های لیگ های آلمان، ایتالیا و اسپانیا کلی کیفور می شدند!
متاسفانه کشتی که در تاریخ ورزش کشورمان پرافتخارترین رشته المپیکی به شمار می رود، تحت هیچ شرایطی ورزش اول این مملکت به شمار نمی رود و پخش مسابقات انتخابی آن هم پس از چند روز حکایت از بی توجهی مسوولان سیما نسبت به امید اول کاروان ورزش ایران در المپیک لندن دارد.

گرچه این مسابقات به صورت مستقیم پخش شده است، اما نباید فراموش کنیم که هیچگاه رقابت های کشتی به طور کامل و مستقیم از شبکه های سراسری پخش نمی شود.

رقابت های جهانی هم نه تنها هیچگاه پخش مستقیم نداشته، بلکه در ساعاتی از بامداد به روی آنتن می رود که کشتی دوستان مهمترین رقابت های دنیای کشتی را نبینند!!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز