او می‌تواند رکوردهای جهانی را در پاریس جا به جا کند

رضازاده: به بهداد سلیمی برای رسیدن هدفش کمک خواهم کرد

۱۳۹۰/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۲:۴۷
کد خبر: ۷۰۰۶۷
رضازاده: به بهداد سلیمی برای رسیدن هدفش کمک خواهم کرد
رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: وظیفه خودم می دانم که به بهداد سلیمی در رسیدن به هدفش نهایت توجه و حمایت را داشته باشم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، رییس فدراسیون وزنه برداری که برای تماشای رکوردگیری تیم ملی به زنجان رفته بود، از تلاش کادر فنی و کلیه ملی پوشان به خاطر سپری کردن 20 روز تمرین پرفشار در این اردوی خارج از تهران تشکر کرد.
 
حسین رضازاده با ابراز رضایت از رکوردهایی که وزنه برداران در جریان رکوردگیری روز چهارشنبه از خود به جای گذاشتند، گفت: هرچند برخی منتقدان به فشار بالای تمریناتی که کوروش باقری برای ملی پوشان درنظر گرفته بود معترض بودند، اما خوشبختانه همین برنامه تمرینی در کوتاه ترین زمان ممکن اثراتش را نشان داد و باعث شد رکوردهای تک تک ملی پوشان به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یابد.
 
رضازاده در پاسخ به این سوال که "عملکرد کدامیک از ملی پوشان چشمگیر تر بود؟" اظهار داشت: بدون شک بهداد سلیمی با ارزش ترین وزنه ها را در جریان رکوردگیری بالای سر برد. من سال ها با این وزنه های این‌چنینی سر و کار داشته ام و می دانم مهار وزنه هایی به سنگینی 215 و 260 کیلوگرم در حرکات یکضرب و دوضرب چقدر دشوار است.
 
وی عنوان کرد: سلیمی هدف خود را پیدا کرده است و بنده به عنوان رییس فدراسیون وظیفه خود می دانم نسبت به او در رسیدن به هدفش نهایت توجه و حمایت را داشته باشم. مطمئن هستم بهداد با ادامه این روند می تواند در مسابقات جهانی پاریس علاوه بر کسب مدال طلا رکوردهای جهانی را نیز جا به جا نماید و افتخارات بزرگ دیگری را نصیب کشورمان کند.
 
رضازاده با اشاره به رقابت خوب دیگر سنگین وزن های اردوی تیم ملی ادامه داد: رضا عاشوری زاده و سجاد انوشیروانی هم با مهار وزنه های 245 و 240 کیلوگرم نشان دادند می توانند در مسابقات جهانی پاریس تهدیدی جدی برای سایر سنگین وزن های دنیا باشند. البته کادر فنی از میان این دو نفر فقط یکی را می تواند به پاریس ببرد و همین رقابت نزدیک می توانند کمک کند تا رکوردهای این دو وزنه بردار باز هم افزایش یابد.
 
رییس فدراسیون وزنه برداری در پایان با اشاره به شرایط بسیار مطلوب اردوی زنجان و تاثیر آن در افزایش سطح توانمندی ملی پوشان وزنه برداری، از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مجمع تولیدی نخ تایر صبا که این امکانات را در اختیار تیم ملی وزنه برداری کشورمان قرار دادند، تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز