معصومی در حد انتظار ظاهر نشد

غلامرضا محمدی: اگر به کشتی توجه شود، می‌توانیم در المپیک هم افتخار آفرین باشیم

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۴:۰۵
کد خبر: ۷۷۳۹۶
غلامرضا محمدی: اگر به کشتی توجه شود، می‌توانیم در المپیک هم افتخار آفرین باشیم
سرمربی تیم ملی كشتی آزاد گفت: نایب قهرمانی تنها با اختلاف 2 امتیاز در رقابت‌های جهانی نشان داد كشتی آزاد ایران به روزهای طلایی خود نزدیك شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی كشتی آزاد در با بیان این مطلب افزود: پس از اینكه بعد از رقابت‌های المپیك 2008 پكن حكم خود را دریافت كردم، تا المپیك لندن به فدراسیون كشتی برنامه مكتوب دادم و خوشبختانه این برنامه‌ها علی‌رغم تمامی كاستی‌ها با همكاری بسیار مناسب تمامی اركان فدراسیون كشتی به خوبی پیش رفت.

دارنده دو مدال نقره جهان ادامه داد: ما تنها با اختلاف 2 امتیاز در رقابت های جهانی ترکیه دوم شدیم و استحقاق آزادكاران شایسته ایرانی فقط كسب عنوان قهرمانی این مسابقات بود.

وی تصریح كرد: تقوی و یزدانی با خودباوری و ارائه كشتی‌های زیبای ایرانی نشان دادند از همه حریفان خود بهتر هستند. صادق گودرزی نیز می‌توانست سومین مرد طلایی ایران باشد، اما در اثر اشتباهات فردی و دور شدن بیش از حد از كشتی‌گیر آمریكایی نتیجه را واگذار كرد.

محمدی تأكید كرد: رحیمی در این مسابقات نشان داد حركت رو به جلو داشته است. علیرضا گودرزی می‌توانست در صورت خودباوری بیشتر صاحب مدال شود. آقاجانی مصدوم شد، اما معصومی در حد انتظار ظاهر نشد و اشتباهات گذشته خود را تكرار كرد.

سرمربی تیم کشتی آزاد ایران با اشاره به اینكه امیدوار است ملی‌پوشان، كادر فنی و مسوولان فدراسیون جهت این قهرمانی مورد تقدیر قرار گیرند، اظهار داشت: تیم ایران استحقاق قهرمانی جهان را داشت. ما چیزی از روس‌ها كم نداشتیم و نشان دادیم در صورت توجه بیشتر به ورزش اول كشور می‌توانیم افتخارات این چنینی را در المپیك 2012 لندن تكرار كنیم.

وی در پایان با اشاره به اینكه پس از كسب نتایج خوب در رقابت‌های نوجوانان و جوانان جهان تیم بزرگسالان این افتخارات را كامل نمود، خاطرنشان كرد: در جهانی تركیه چهار سهمیه المپیك را كسب كردیم و برای سه سهمیه باقی مانده در اوزان 60، 84 و 120كیلوگرم سه مسابقه دیگر را پیش رو داریم و امیدوارم با هفت ملی‌پوش خود در رقابت‌های المپیك لندن نتیجه‌ خوبی را كسب كنیم.

تیم ملی كشتی آزاد در رقابت‌های جهانی تركیه و گزینشی المپیك لندن با كسب دو مدال طلا،‌ یك نقره و یك برنز با اختلاف 2 امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید.

نظر شما