علی آبادی و افشارزاده موفقیت کشتی ایران در رقابت های جهانی را تبریک گفتند

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۰:۵۱
کد خبر: ۷۷۳۹۹
علی آبادی و افشارزاده موفقیت کشتی ایران در رقابت های جهانی را تبریک گفتند
رییس کمیته ملی المپیک و دبیرکل در پیام های جداگانه ای موفقیت تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد در رقابت های جهانی ترکیه را تبریک گفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک در پیام تبریک خود به فدراسیون کشتی ،کادر فنی، ملی پوشان و جامعه ورزش کشور آورده است:

تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران اسلامی در رقابتهای جهانی ترکیه بخوبی از اعتبار و نام ایران اسلامی دفاع کرده و به رغم برخورد با برخی مشکلات موفق شدند به لطف خداوند متعال،دعای خیر مردم وهمت و تلاش خود ضمن ارائه مبارزاتی جوانمردانه بخوبی از نام کشتی ایران در عرصه جهانی دفاع کرده و ضمن کسب عناوین دوم و سوم جهان در آزاد و فرنگی سهمیه های ارزنده ای نیز برای کاروان اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک لندن کسب کنند.

این موفقیت حاصل تلاش ماه ها تمرین شما عزیزان بوده است تا بار دیگر شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس کشورمان در میدانی جهانی باشیم و چه بسا اگر در این رقابتها با بدشناسی و ناداوری مواجه نمی شدید در هر دو بخش آزاد و فرنگی با جام قهرمانی به کشور بازمی گشتید هر چند از نظر مردم ایران قهرمان واقعی شما هستید.
ضمن تبریک و خسته نباشید به رئیس و مجموعه زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان عزیز در پی موفقیتهای بدست آمده در رقابتهای جهانی ترکیه امید می رود تا در دیگر رقابتهای پیش رو و همچنین بازیهای المپیک لندن شاهد ادامه افتخار آفرینی های شما عزیزان و دیگر ورزشکاران ایران اسلامی باشیم.
 

همچنین بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک در پیام تبریک خود آورده است:

کسب 7 سهمیه المپیک بازیهای 2012 لندن در کشتی فرنگی و آزاد دل میلیونها هموطن ایرانی را در کشور و اقصی نقاط جهان شاد کرد بخصوص که این موفقیتها با توجه به شرایط خاص میزبانی و قرعه نامناسب بدست آمده و همین مسئله ارزش کار کشتی فرنگی و آزاد را در رقابتهای جهانی دو چندان می کند.

موفقیت های تیمهای ملی کشتی و فرنگی و آزاد در جهانی ترکیه نشان می داد مجموعه موفق فدراسیون کشتی برای حضور در این رقابتهای برنامه داشته و بخوبی می دانست به دنبال چه هدفی است لذا ضمن خسته نباشید به تمامی شما عزیزان و بخصوص رئیس پر تلاش و زحمت کش فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان که با پیروزیهای مستمر دل هموطنان خود را شاد کردید چرا که بدون شک این موفقیت تنها برای کشتی نبوده بلکه انرژی مثبتی است که تاثیر بسزایی در موفقیت های دیگر تیمهای ملی کشورمان در رقابتهای کسب سهمیه المپیک خواهد داشت.

آفرین بر شما دلاور مردانی که با همت و غیرت خود بارها پرچم پرافتخار کشورمان را در این میدان سخت جهانی به اهتزا در آوردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز